عمومیکسب و کار برتر ایرانی

گن لاغری ورزشی زنانه

استفاده از انواع گن در میان زنان و مردان بسیار مرسوم است. افراد برای فرم دهی به اندام‌ها و هنگام ورزش برای چربی سوزی بیشتر از انواع گن‌ها استفاده می‌کنند. گن‌ها برای قسمت‌های مختلف بدن، بازوها، ران، شکم و باسن طراحی شده‌اند و در رنگ‌های سفید، مشکی و کرم تولید می‌شوند.

گن لاغری چیست؟

گن لاغری از چندلایه پارچه تشکیل شده است که به هنگام پوشش چندین سایز تغییر ایجاد می‌کند. گن‌ها به هنگام استفاده سبب لیفت شکم، پهلو و باسن می‌شوند و بدن را یکپارچه‌تر می‌کنند. گن‌ها از پلی‌استر، الیاف لاتکس، نایلون و پارچه‌های کشی و ساده تهیه می‌شوند و معمولاً بدون درز هستند. گن‌ها به‌صورت شلوارک بلند، یک‌تکه، کرست، شورت زنانه، ساپورت، بادی و … تهیه و طراحی می‌شوند.

آیا گن برای لاغری خوبه : گن لاغری کل بدن مانند یک لباس جذب کل بدن را می‌پوشاند و فرم بدن را کشیده‌تر می‌کند. خانم‌ها برای زیر لباس‌های مجلسی، ماکسی و مهمانی از این نوع گن‌ها استفاده می‌کنند. گن لاغری ساعت شنی و گن لاغری شکم و پهلو گن لاغری ساعت شنی از انواع گن‌های پرمصرف و پرفروش است. این نوع گن شکم و بالا تنه را به طور کامل می‌پوشاند و فرم یک‌تکه به بدن می‌دهد. این گن‌ها دارای چسب، دکمه یا قزن از قسمت پشتی برای باز و بسته کردن هستند. برخی از این گن‌ها دارای فنر هستند تا از تاخوردگی گن جلوگیری کنند.

کدام گن لاغری بهتر است؟

گن‌های لاغری به دلیل تماس مستقیم با پوست باید از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها و لوازم تهیه شوند. برخی از آن‌ها از پارچه‌های ضد حساسیت تهیه می‌شوند که در درازمدت آسیب به پوست بدن نمی‌زنند. خرید آنلاین انواع گن زنانه سایز گن بسیار موضوع مهمی است و هنگام خرید و سفارش باید بسیار به آن توجه داشت تا هنگام مصرف فرد احساس راحتی داشته باشد. فروشگاه اینترنتی دیجیکالا digikala مجموعه‌ای از بهترین گن‌های لاغری و ساعت شنی برندهای ایرانی و خارجی را گردآوری کرده است که برای خرید آنلاین آن‌ها می‌توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کنید و از یک خرید اینترنتی مطمئن، دقیق و باقیمت مناسب لذت ببرید.

گن لاغری چیست؟ با محبوب شدن گن لاغری و دیده شدن آن در کمد لباس برای برخی از افراد این سوال پیش میاد که گن لاغری چیه، مزایا و معایب آن چه می تونه باشه. در این مقاله شما با تعریف صحیح گن لاغری، مزایا و معایب، تاثیر بستن آن در لاغری شکم، فواید پوشیدن و بستن آن هنگام ورزش آشنا خواهید شد. تام اسپرت تولید کننده انواع لگ و شلوارک ورزشی زنانه،  از تیشرت ورزشی گرفته تا گن و مایو و…  در این مقاله قصد دارده اطلاعات کامل و جامعی را به شما همراه کننده عزیز بده. تا انتهای مقاله بهترین پاسخ را درباره برخی سوالات مثل:(آیا گن لاغری برای زنان عوارضی به همراه داره و بستن شکم بند برای لاغری مناسبه یا گن لاغری؟ و…) دریافت خواهی کرد.

گن لاغری چیست؟

همانطور که می دونی اکثر اشخاص طالب زیبایی هستن و استایل شیک رو می پسندن برای همین بسیاری از افراد مخصوصاَ زنان به استایل و زیبایی ظاهری اهمیت ویژه ای می دن. هیچ فرقی نمی کنه که چه مدل لباسی را می پوشی. مهمترین چیز اینه که از هر نظر ایده آل و خاص به نظر برسی.  برخی از مهمونیای خاص ایجاب می کنه که میزبانو دعوت شده ها خوش استایل و متفاوت دیده بشن. برای همین در بسیاری از مواقع خانوما و آقایون برای خوب دیده شدن به سراغ گن های لاغری می رن.

گن های لاغری رو با نام (Shapewear ) نیز می شناسن. در واقع گن رو زیر لباسای مهمونی می پوشن تا با فشردن بدن، آدم رو لاغرتر و شیک تر از حالت واقعی نشون بده و تناسب اندام شخص رو حفظ کنه.  خب همانطور که می دونین، کاربرد گن های لاغری پوشش یا مخفی کردن چربی های اضافی شکم و پهلوعه. اگر می خواین از گنای لاغری استفاده کنین باید گنای لاغری رو با انتخاب درست خریداری کنین. مثلاَ این گنی که من می خرم باید چه ویژگی های داشته باشه؟ برند معروفی هست؟ تام اسپرت اینجاست که تموم این مواردو به شما بگه، پس با ما همراه باش.  با خرید و انتخاب مناسب گن لاغری میتونی تو مهمونیا و مجالس برای چند ساعت استایل مناسب تری داشته باشی و بدرخشی

مزایا و معایب گن لاغری

استفاده از مدلای مختلف گن لاغری یک گزینه مناسب و موثره. گن ها می‌تونن شما رو در رسیدن به اندام مورد نظر به صورت موقت کمک کنن. اما اینو بهتون بگم که: “برخی از گن‌های لاغری، با ایجاد حس راحتی، برای انجام فعالیتای روزانه مانعی ایجاد نمی کنه. این مدل از گن‌ها به شما کمک می‌کنه تا به تدریج و در بازه زمانی طولانی همراه با ورزش و تغذیه مناسب، به اندام مورد دلخواه خودت برسی و فرم و شکل بهتری را برای اندام خود ایجاد کنی.  مزایای گن لاغری می تونه موارد زیر باشه:

افزایش اعتماد به نفس: استفاده از گن لاغری، علاوه بر تاثیرات فیزیکی، اعتماد به نفس بیشتری به فرد میده. با پوشیدن گن مناسب، اندام و استایل به نحوی بهتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسه که این مسئله می‌تونه دلیل افزایش اعتماد به نفس باشد. یکی از محصولاتی که طرفداران زیادی پیدا کرده است، گن لاغری است. لاغر شدن و یا تناسب اندام یکی از دغدغه های رایج بین زنان و مردان است. گن های لاغری از قرن ها پیش برای تناسب اندام و خوش فرم شدن آن طرفداران زیادی داشته است.

اگر تصمیم گرفته اید که از گن چربی سوز و لاغری مردانه یا زنانه استفاده نمایید، در این مقاله از طوطی کالا سعی بر این شده است که راهنمایی مناسبی برای شناخت انواع گن و این که چگونه گزینه مناسب را پیدا کنید و آن را بپوشید برای شما توضیح داده شود. گن لاغری چیست؟ گن لاغری (به انگلیسی women shapewear) در واقع مانند یک لباس است که پوشیده می شود، چربی های اضافه را جمع می کند و اندام فرد را جمع و جور و صاف و تراشیده می کند. این گن ها برای لاغری و تناسب اندام استفاده می شوند که با بالا بردن دمای پوست و تعریق باعث لاغری می شوند و شما را به فرم دلخواهتان می رسانند.

تنها با گن لاغری، لاغر نمی شوید؟!

نکته مهم و اساسی در خصوص گن لاغری که همین اول مطلب بهتر است روشن شود تصور اشتباهی است که در ذهن عموم مردم نقش گرفته و آن این است که پوشیدن این نوع گن میبایست فرد را لاغر کند. فروش حضوری گن لاغری مردانه با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، به مشتریان این امکان را می‌دهد که بدون تحریک و استرس بر روی بدن خود تاثیرگذاری داشته باشند . البته تبلیغات متعدد در این زمینه باعث شکل گیری این تصور شده است. لذا باید بدانیم و متوجه باشیم که پوشیدن هیچ نوع گنی به تنهایی باعث لاغر شدن فرد نمیشود، ولی بطور طبیعی و از نظر فیزیکی و ظاهری ممکن است باعث شود فرد، نیم الی یک سایز کوچکتر به نظر برسد یا لباسی با یک سایز کوچکتر را بتواند به تن کند. همچنین برای بعضی از بیماران بعد از انجام عمل جراحی از گن هایی مانند لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی و غیره استفاده می شود.

حالا این سوال مطرح میشود که اگر اینگونه است، پس چرا نام این محصول گن لاغری است. پاسخ سوال اینجاست: گن لاغری، نه از بابت اینکه کسی را لاغر میکند نامش “گن لاغری” است، بلکه به واسطه اینکه فردی که در پروسه لاغری قرار دارد، میباید از این نوع گن استفاده کند، اینگونه نامگذاری شده است. چه کسی در پروسه لاغری قرار دارد؟ افرادی که با پیروی از یک رژیم غذایی استاندارد قصد دارند، خود را لاغر کنند. افرادی که با تمرینات ورزشی قصد دارند خود را لاغر کنند. افرادی که با کمک اعمال جراحی متابولیک مثل، اسلیو معده، بای پس معده یا حلقه گذاری دور معده قصد دارند خود را لاغر کنند.

چرا این افراد باید از گن لاغری استفاده کنند؟

پوست انسان یکی از انعطاف پذیر ترین، اعضای بدن است. وقتی فرد بصورت تدریجی طی مدت زمان طولانی چاق میشود، پوست بدن کش میاید و متناسب با جسته فرد گسترش میاید. حال اگر فرد بخواهد در مدت زمان کوتاهی سایز کم کند، به احتمال زیاد، پوست با آن سرعت قدرت انطباق ندارد و بدن سریع تر از پوست حجم کم میکند و در نهایت اتفاقی که رخ خواهد داد، چروک شدن، شل شدن یا افتادگی پوست است که در نواحی مختلف بدن فرد مانند پهلوها زیر شکم و ران ها بروز خواهد کرد. در این میان راه حل اصولی، پوشیدن گن است. فردی که خود را در یکی از پروسه های لاغری بالا قرار میدهد در این مدت باید گن بپوشد تا پوست بدن به کم فشار ناشی از این گن بتواند، خود را جمع کرده و متناسب با حجم و جسه فرد، خود را تطبیق دهد. اینگونه بود که به این گن ها، نام گن لاغری، اطلاق شد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا