اجتماعی

گردشگری سلامت در گلستان فعال شود/ تبدیل دانشگاه علوم پزشکی گلستان به دانشگاه نسل سوم

باراناخبر/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر لزوم فعال سازی گردشگری سلامت در گلستان تاکید کرد و گفت: استان گلستان به دلیل بوم شناسی خاص در حوزه گردشگری سلامت از شرایط مطلوبی برخوردار است.

سعید گل فیروزی عصر آموز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: رعایت اسناد بالادستی از نظر نیروی انسانی، منابع مالی و تجهیزات در نقاط مختلف استان گلستان و همچنین در دستور کار ما قرار دارد. حفظ کرامت مردم، در حالی که خدمات رسانی و حفظ کرامت معلمان و کارکنان، تامین اعتبار و رفع کمبودهای مالی را در اولویت قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه یکی از اهدافم ایجاد دانشگاه نسل سوم در دانشگاه علوم پزشکی گلستان است، افزود: در پردیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اقدامات خوبی انجام شده است اما باید به سمت اهداف دانشگاه حرکت کنیم. علوم پزشکی گلستان. دانشگاه نسل.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه مقالات ما بر اساس نیاز ما نیست، بر لزوم حمایت از پژوهشگران جوان تاکید کرد و یادآور شد: منابع باید به سمت پروژه های دانش بنیان سوق داده شود که این امر بسیار مهم و تجاری است. تحقیق در نظر گرفته شده است.

گل فیروزی به فعال شدن گردشگری سلامت در گلستان اشاره کرد و گفت: استان گلستان به دلیل شرایط خاص اکولوژیکی از شرایط بسیار خوبی در زمینه گردشگری سلامت برخوردار است اما از نظر زیرساختی کار بیشتری نیاز است و باید در حوزه های مختلف سلامت برنامه ریزی شود. گردشگری اقدامات مختلفی باید انجام شود که اجرای آن نیازمند حمایت مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی اعضای هیأت علمی باید ساختارمند و اخلاق پزشکی و حرفه ای ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: توسعه واحدهای آموزشی در شرق و مرکز استان گلستان یکی از برنامه های ما حتی با توجه به ارتباطات جمعیتی است. سیاست های. رهبر معظم انقلاب فعال سازی مرکز ناباروری نهال در دستور کار ماست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر تکمیل پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد و افزود: ترمیم آنژیوگرافی گنبدکاووس و گرگان و تامین نیروی انسانی این دو مرکز و شروع آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمو. منین در کردکوی از جمله برنامه های دیگر مال ماست.

گل فیروزی با بیان اینکه استان گلستان به نوعی کانون بیماری های بدخیم است، گفت: برای این امر باید نیروهای متخصص و تجهیزات لازم در استان گلستان فعال شود و این خدمات به گلستانی های داخل استان ارائه شود.

من باید بگویم؛ در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان که با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت برگزار شد، از زحمات «عبدالرضا فاضل» رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان و «سعید» گل فیروزی به عنوان رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا