استان ها

تبدیل مراکز درمانی کیش به قطب گردشگری سلامت

به گزارش باراناخبر از کیش ، جعفر آهنگران رئیس سازمان منطقه آزاد کیش به همراه سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و مرکز توسعه سلامت کیش برای ارتباط م relationshipثر اینها بازدید کردند. مراکز و سازمان منطقه آزاد کیش. این مجموعه مراکز گردشگری سلامت را برجسته می کند.

جعفر آهنگران با بیان اینکه تقویت این پیوندها در تحقق هدف بزرگ تقویت گردشگری سلامت نقش مهمی دارد ، اظهار داشت: جزیره کیش باید برای جذب بیماران داخلی و خارجی به این کشور به یک مارک تجاری در کشور تبدیل شود و این یکی از مزیت ها است. کیش در زمینه گردشگری ضروری است.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از فعالیت ارزشمند گروه های کادر پزشکی در زمینه اقدامات پیشگیرانه علیه شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب در بین اقشار مختلف جامعه مثبت استقبال کرد و افزود: جزیره کیش به عنوان یک منطقه کلیدی در میان مناطق آزاد باعث شده است شما اقدامات م effectiveثر کشور را برای مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب انجام می دهید.

آهنگران با بیان اینکه جزیره کیش به عنوان یک مرکز گردشگری ایران بیش از سایر مناطق کشور در معرض خطرات ویروس کرونا است ، گفت: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و نقش مدیریتی این سازمان در نظارت استانداردهای بهداشتی و تلاش کارکنان در همه زمان ها. “درمان با نام تجاری کیش در زمینه بهداشت حفظ می شود.

وی نقش رسانه ها را در حفظ برند توریستی و ارتقا health سلامت کیش از طریق اطلاع رسانی به موقع و آگاهی عمومی دانست و گفت: لزوم حفظ وضعیت فعلی جزیره کیش؛ همکاری همه ساکنان کلیسا در رعایت دقیق مقررات بهداشتی است.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش تأکید کرد: تلاش برای رعایت مقررات بهداشتی نتایج قابل توجهی به همراه خواهد داشت که در مرحله نخست فعالان جزیره کیش در مناطق مختلف منطقه از آن بهره مند می شوند.

جعفر آهنگران اظهار داشت: با حمایت و انسجام همه دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه و بخش خصوصی می توانیم به یک وضعیت ایده آل دست پیدا کنیم. در غیر این صورت ، خطرات عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عهده ساکنان این منطقه است.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این بازدید با بیان اینکه بهداشت و درمان جزیره کیش در تأمین فضای اجتماعی و عمومی این منطقه نقش موثری دارد ، گفت: بخش درمان به عنوان یک نهاد دولتی از خدمات با کیفیت به ساکنان کلیسا و مسافران می تواند در ارتقا the کلیسا به عنوان قطب گردشگری و سرمایه گذاری موثر باشد.

پورعلی تأکید کرد: اگر مشکلی در زمینه بهداشت و درمان در جزیره کیش وجود داشته باشد ، شاهد خسارات جبران ناپذیری در زمینه های سرمایه گذاری و مسکن در این منطقه خواهیم بود.

وی از کلیسا و مرکز توسعه سلامت کلیسا به عنوان دو عامل مهم در ایجاد و تقویت سرمایه اجتماعی ارزشمند در منطقه نام برد و افزود: “با ایجاد هماهنگی و انسجام بین این دو گروه ، شاهد ارائه خدمات هستیم. شایسته ساکنان منطقه کلیسا در زمینه بهداشت “.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: ساکنان جزیره کیش ، بازاریان ، تجار ، بازرگانان و صنعتگران بارها از نقش ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در مناطق بیمارستان ها و مرکز توسعه سلامت کیشیت تمجید کرده اند.

سعید پورعلی گفت: بیمارستان کیش و مرکز توسعه سلامت جلسات خوبی برای تهیه تجهیزات و ملزومات مدیریت کرونا داشتند و مشارکت بخش خصوصی در این زمینه نشان دهنده اوج سرمایه اجتماعی این دو گروه است.

پورعلی با تأکید بر اینکه هرچه به نوروز نزدیکتر باشد ، شورای سلامت این منطقه تلاش بیشتری می کند تا آمادگی لازم را برای حفظ آرامش جامعه به دست آورد ، افزود: در روزهای آینده با تشدید و تقویت نظارت و انسجام ، رونق اقتصادی ما کلیسا را ​​حفظ خواهیم کرد.

مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان کیش ضمن قدردانی از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش ، به اهمیت تخصص علمی کادر پزشکی و همچنین وجود تجهیزات بیمارستان کیش در درمان بیماری بیماری کرونا قلب اشاره کرد و گفت: : “طبق برنامه مدون مقابله با این بیماری ، خسارت ناشی از سازگاری اقتصادی و اجتماعی ، با کمک مشاوران مجرب ، ایجاد تریاژ دو لایه در کشور برای اولین بار در بیمارستان کلیسا انجام شد. ، من که مورد استقبال گسترده دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفتم.

نادعلی نژاد در مورد ارتقا خدمات بهداشتی برای ساکنان جزیره کیش اظهار داشت: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش ، تیم های باتجربه و متخصص در زمینه بهداشت در این منطقه قصد دارند سطح درمان را در 24 سال ارتقا دهند – اساس آن و درمان به موقع بیماران ویروس کرونا.

نادعلی نژاد با اشاره به ایجاد و تجهیز مرکز مراقبت ویژه بیماران بیماری کرونا و عفونی “FIAK” ، ضرورت انتقال بخش تنفسی بیمارستان کیش به “مجتمع FIAK” را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی دقیق ، جداسازی بخش عفونی و تنفسی کیفیت خدمات برای بیماران افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان کیش با تأکید بر لزوم حمایت از خدمات پزشکی در جزیره کیش ، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مرکز درمانی بیش از 30 هزار بیمار دارد ؛ به چهار متخصص داخلی ، جراح ، متخصص اطفال و بیهوشی به عنوان پزشکان عمومی و پزشکی نیاز دارد. خدمات پزشکی خوب به بیماران در این زمینه.

همچنین محمدرضا رضانیا ، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با حمایت از سازمان منطقه آزاد کیش در تشخیص بحران به موقع و اقدامات پیشگیرانه و مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب در این منطقه تمجید و گفت: با تشکیل شورای اداری سازمان منطقه آزاد کیش ، اقدامات پیشگیرانه برای تاجگذاری زودرس در جزیره کیش انجام شد.

وی با اشاره به اینکه قبل از اعلام شیوع همه گیر ، برنامه قرنطینه 14 روزه برای مسافرانی که از کشورهای مختلف به جزیره کیش سفر می کردند ، اجرا شده بود ، گفت: مسافران خارجی بدون گذراندن برنامه قرنطینه 14 روزه برای سفر به شهرستان و من مکان عمومی ندارند

محمدرضا رضانیا اظهار داشت: با سیاست و مدیریت دقیق سازمان منطقه آزاد کیش ، ستاد کنترل بیماری کرونا به عنوان زیرگروه شورای بهداشت این منطقه تاسیس شد که گام مهمی در مبارزه با ویروس کرونا بود.

رضانیا ادامه داد: با معرفی نمایندگانی از بخش خصوصی برای مدیریت این بیماری همه گیر ، انسجام و حساسیتی در بین همه دستگاه های اجرایی منطقه حاصل شد.

وی تأکید کرد: با اقدامات پیشگیرانه در برابر شیوع ویروس کووید 19 ، اوضاع در این منطقه به گونه ای پیش رفت که در دو مرحله شیوع ، جزیره کیش به عنوان منطقه ای پاک در کشور معرفی شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه کارشناسان وزارت بهداشت بر اساس ارزیابی وضعیت جزیره کیش اقدامات پیشگیرانه و مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب را در این منطقه مثبت ارزیابی کردند اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری همه گیر ، اقدامات پیشگیرانه به عنوان الگویی در قالب طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در این منطقه اجرا شد.

محمدرضا رضانیا حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت فعال بخش خصوصی و سایر دستگاههای اجرایی جزیره کیش را از نظر اقدامات پیشگیرانه و مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب گام موثری در این زمینه برشمرد و افزود: اولین کمیته علمی و الگوبرداری از کشورهای دیگر جزیره کیش تنها منطقه در کشور بود که پروتکل های بهداشتی را تهیه کرد.

رضانیا اظهار داشت که به دلیل اقدامات م inثر در منطقه آزاد کیش ، تاکنون بیماری کرونا به خوبی مدیریت شده است: اظهار داشت: این اقدام مهم تلاش همه اقشار مختلف جزیره کیش است.

وی اجرای طرح قرنطینه در منطقه آزاد کیش را الگویی موثر و کاربردی در کشور عنوان کرد و گفت: افرادی که بیماری عروق بیماری کرونا قلب دارند و منابع مالی ندارند می توانند از این مرکز که ظرفیت 60 نفر را دارد بهره مند شوند. تختخواب و خدمات عالی “.

گفتنی است رئیس سازمان منطقه آزاد کیش ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان مراکز درمانی که به عنوان مدافعان سلامت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند ، از بخشهای مختلف و تجهیزات بیمارستان بازدید کردند.

46

دکمه بازگشت به بالا