استان ها

سومین آزمون صلاحیت‌های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد

سارا مبارک در گفت و گو با باراناخبر در آبادان اظهار داشت: سی و سومین آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان دکترای پزشکی عمومی امروز از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر همزمان با سراسر کشور و برای سومین بار در دانشگاه آبادان برگزار شد. مرکز مهارتهای بالینی علوم پزشکی

وی افزود: آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان دکترای پزشکی عمومی ملاکی برای ارزیابی صلاحیت بالینی این افراد است که علاوه بر شرکت در معاینات و ارزیابی گروه های بالینی ، باید در پایان تمرین در این آزمون مورد ارزیابی قرار گیرند. “

وی با اشاره به انجام این آزمون به صورت هماهنگ تصریح کرد: سوالات و معیارهای نمره گذاری توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

معاون آموزشی ، پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: 21 دانشجوی سال دوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در 15 ایستگاه با حضور نمایندگان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان ناظران و پزشکان مختلف تخصص به عنوان شرکت کننده در آزمون. در این آزمون شرکت کنید.

به گفته مبارک ؛ این آزمایش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله مناسب ، زیر نظر کارشناسان بهداشت و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان انجام شد.

48

دکمه بازگشت به بالا