اجتماعی

سلامت دانش‌آموزان خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام تعلیم و تربیت است

باراناخبر/ لرستان قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: سلامت دانشجو خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام آموزشی است.

دکتر دکتر در گفت وگو با باراناخبر مریم کوشکی با اشاره به انعکاس نادرست خبر به نقل از وی در شورای آموزش و پرورش مبنی بر ابتلای 15 درصدی دانش آموزان به کووید 19 در یکی از مدارس استان، گفت: در جلسه یکشنبه شورای آموزش و پرورش لرستان، یکی از دستور کارها، گسترش تدریجی آموزش حضوری در مدارس بود. آمار پایش و بررسی علائم بالینی دانش آموزان قبل از ورود به مدارس در 31 آذرماه ارائه شد و اعلام کردیم که 15 دانش آموز در یکی از مدارس روستایی الیگودرز تحت نظر قرار گرفتند که علائمی مشابه بیماری عروق ویروس کرونا داشتند و بنابراین با همکاری آموزش و پرورش پیشگیری می شود. بازگشایی این مدرسه و در واقع خبری مبنی بر ابتلای این دانش آموزان به مدرسه نیست. درست است، واقعی.

وی در ادامه از تشکیل بیش از 200 تیم نظارتی برای نظارت بر اجرای دقیق مفاد دستورالعمل 06 مراقبت و کنترل ویروس کرونا در مدارس با همکاری معاونت تربیت بدنی و تربیت سلامت وزیر آموزش و پرورش خبر داد و یادآور شد: بر اساس این دستورالعمل و بازدیدهای میدانی . از بازگشایی 57 مدرسه جلوگیری شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان با تاکید بر اینکه سلامت دانشجو خط قرمز دانشگاه علوم پزشکی و نظام آموزشی است، گفت: از 34 هزار فرهنگی در استان، 1467 نفر فاقد اعتبار هستند. اخذ شده. واکسن‌ها تا به امروز. برخی از آنها مشکلات سلامتی دارند و برخی در برنامه واکسیناسیون هستند. اما از مسئولان آموزش و پرورش لرستان خواسته‌ایم که این تعداد معلم هر دو نوبت واکسن را مصرف کنند یا هر 72 ساعت یک بار حضور داشته باشند تا نتیجه آزمایش PCR منفی باشد. به مراجع ذیربط

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا