عمومی

گذر از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با جمال الدین ابراهیم شعیبی معاون تجارت داخلی و جمال العمر معاون وزیر صنعت سوریه با اشاره به نقش استراتژیک و اهمیت سوریه در مقاومت ، گفت: جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و دولت سوریه خواهد بود تا تمامیت ارضی را حفظ کند و در بازسازی این کشور مشارکت کند.

انتقال از انتفاضه سنگی به انتفاضه موشکی
سرتیپ امیر حاتمی اظهار داشت: مجتمع های اقتصادی وزارت دفاع بهمراه فعالان بخش خصوصی ایرانی آماده همکاری و همکاری در بازسازی و رفع نیازهای کشور عزیز و دوست برادرمان سوریه هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. به این سمت

سرتیپ حاتمی ضمن محکومیت جنایت غیرقابل بخشش رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان و زنان آسیب پذیر غزه ، افزود: آنها نه تنها از این رژیم غاصب و غیرقانونی حمایت کرده اند ، بلکه در رسیدن به اهداف عالیه خود نیز ناکام مانده است. برعکس ، این ملت قهرمان با رفتن از انتفاضه سنگی به انتفاضه موشکی نیل در فرات ، اسرائیل را به کابوسی برای پاسداری از پادگان تروریستی رژیم صهیونیستی تبدیل کرد.

معاونان وزیر تجارت و صنایع داخلی سوریه همچنین با اشاره به نقش بی بدیل حمایت از جمهوری اسلامی ایران در مقاومت و پیروزی سوریه و از مشارکت بخشهای دولتی و خصوصی و بازرگانان ایرانی در روند بازسازی و فعالیتهای اقتصادی استقبال کردند. محور مقاومت در برابر تروریسم همانطور که با کمک جمهوری اسلامی ایران ، ما موفق به شکست دشمنان مشترک در زمینه دفاع و ارتش شدیم. ما امیدواریم که در زمینه اقتصادی و بازرگانی ، در روند بازسازی و همکاری های صنعتی ، باعث شکست دیگری به دشمنان خود ، در افزایش توانایی های اقتصادی هر دو کشور در منطقه موفق تر باشیم.

دکمه بازگشت به بالا