ورزشی

دستگاه امنیتی اسرائیل نگران انتفاضه سوم است

در مواجهه با عملیات های جوانان فلسطینی؛

یک رسانه صهیونیست با اشاره به آماده‌باش ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی در مواجهه با عملیات‌های جوانان فلسطینی، نوشت: دستگاه امنیتی اسرائیل نگران وقوع انتفاضه سوم در سرزمین‌های اشغالی است.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا،‌ شبکه تلویزیونی «کان» در گزارشی با اشاره به آماده باش پلیس رژیم صهیونیستی و اعلام آمادگی ارتش این رژیم برای کمک به پلیس نوشت: دستگاه امنیتی نگران حملات جدید (مبارزان فلسطینی) با الهام از حمله جمعه شب در قدس است.

در عملیات شهادت طلبانه جمعه شب که به دست «خیری علقم» مبارز فلسطینی انجام شد،‌هفت صهیونیست کشته و ۱۲ نفر دیگر زخمی شدند.

این رسانه صهیونیستی، جلوگیری از بدتر شدن شرایط امنیتی و وقوع انتفاضه سوم را نگرانی جدی دستگاه امنیتی رژیم عنوان کرد.

آنگونه که از گزارش ها برمی آید، ارتش رژیم صهیونیستی در کنار پلیس تلاش می کند تا با افزایش نیروها در مناطق مختلف، بازدارندگی ایجاد کند.

این شبکه مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی و پلیس همچنین در تلاش برای جلوگیری از درگیری بین شهرک نشینان صهیونیست و فلسطینی ها هستند.

به گفته این شبکه صهیونیستی، ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی تلاش می کنند که از ورود تک تیراندازها به مناطق صهیونیست نشین جلوگیری کنند.

در همین راستا، پلیس رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان در کرانه باختری خواست که سلاح های خود را به هنگام خروج از منزل با خود همراه داشته باشند.

رسانه های صهیونیست همچنین گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد تسریع در اعطای مجوز حمل سلاح به شهرک‌نشینان صهیونیست را به کنست (پارلمان) خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به همه نیروهای نظامی این رژیم دستور آماده باش داده و خواسته است تا نیروهای نظامی از شهرک‌های صهیونیستی محافظت کنند.

عملیات شهادت طلبانه جمعه شب در قدس اشغالی در حالی انجام شد که کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دستکم ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز از تیراندازی در شهرک «سلوان» در قدس اشغالی و زخمی شدن ۲ صهیونیست خبر دادند. این دومین عملیات ضد صهیونیستی در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در جنین بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا