عمومی

وحشت اسرائیل از انتفاضه مدرن

دلیل این امر را می توان در ناامیدی رژیم صهیونیستی از آمریکا دانست که می خواست با ایران مذاکره نکند ، این که دولت آمریکا به رهبری جو بایدن خواسته ها و اغراق های این رژیم را برآورده نکرد و بنابراین صهیونیست ها در حال تلاش برای ساده سازی هستند. بررسی نیروی دفاعی و اطمینان از امنیت متحدان می تواند پیام دیگر تل آویو باشد. متحداني مانند امارات و بحرين كه عمدتاً براي حمايت امنيتي زير چتر رژيم صهيونيستي قرار گرفتند ، اما معادلات جديد ادعاي رژيم صهيونيستي را رد كرده و واقعيت ديگري را آشكار مي كند.

تل آویو که به شدت از هرگونه پیشرفت و احتمال توافق در مذاکرات وین می ترسد ، تمام تلاش خود را کرده است تا تأثیر منفی در این زمینه داشته باشد ، البته چنین موضوعی تأثیر خود را در کشورهای عربی دارد که با تلفن آویو توافق نامه را امضا خواهد کرد ، در صورت عدم موفقیت تل آویو ، این کشورها ناامید خواهند شد و در صورت دستیابی به پیروزی یا موفقیت می تواند آنها را تشویق کند ، که با توجه به تحولات اخیر ، استفاده از معادلات مورد نظر برای رژیم صهیونیستی غیرممکن به نظر می رسد. خودت ببین.

نکته دیگر اینکه دادگاه اسرائیل تخلیه محله شیخ جراح از ساکنان فلسطینی را تحت فشار تنش ها و گروه های مقاومت به تعویق انداخت اما تل آویو مسیر تشدید تنش ها را دنبال کرد. همزمان با تشدید تنش ها ، دو طرف وارد جنگی تمام عیار شده اند ، رژیم صهیونیستی موقعیت شبکه ها و خبرگزاری های بین المللی در غزه را نیز هدف قرار داده است.

به دنبال این حوادث ، مواضعی را نیز دیدیم که دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار پایان دادن به درگیری بود ، اما تاکنون هیچ تلاشی برای این کار نشده است و هیچ کاری در قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل انجام نشده است. رژیم صهیونیستی که عدم پاسخگویی به موشکهای باران را تهدیدی بزرگ برای امنیت خود در منطقه می داند ، اکنون با نیروهای مقاومت و موشکهای هدایت دقیق روبرو شده است که مناطق مهم و سیستم دفاعی گنبد را هدف قرار داده است. همانطور که صهیونیستها انتظار داشتند ، آنها نمی توانند تعداد قابل توجهی از این موشکها را در خود داشته باشند. بنابراین ، می توان گفت انتفاضه جدیدی شکل گرفته است که ماهیت آن با انتفاضه های قبلی متفاوت است.

در گذشته مردم فلسطین برای مبارزه با دندان مسلح رژیم صهیونیستی فقط تا به امروز از سنگ استفاده می کردند اما اکنون این معادلات متفاوت است و موشکهای زن به شکل دیگری به کمک ملت فلسطین آمده اند. به همین منظور ، رژیم صهیونیستی که امنیت خود را با رعب و وحشت در معرض خطر می بیند ، وحشیانه ترین سرکوب را به کار گرفته تا مردم رنج دیده فلسطین را توبه کند. اما به نظر می رسد اتفاق جدیدی در حال رخ دادن است و انتفاضه جدیدی در حال ورود به فضای خاصی است.

310311

دکمه بازگشت به بالا