اجتماعی

کنترل ها در تهران با توجه به شیوع شدیدتر کرونا، با جدیت بیشتری دنبال شود

رئیس جمهور خواستار نظارت گسترده تر و ایجاد جرایم به درخواست مردم و به درخواست نهادهای مسئول و تنظیم کننده برای اطمینان از رعایت دقیق و جهانی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری عروق ویروس کرونا قلب در جامعه شد و به روسای کمیته های تأمین اجتماعی متوسل شد و درمانگر ستاد ملی ضد کرونا از آنها خواست دستورالعملهای مربوط به این زمینه را برای تصویب در جلسه روز شنبه ستاد ملی ارائه دهند.

به گزارش باراناخبر ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در جلسه سران کمیته های ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: به آنچه در سایر کشورها انجام شده است احترام نگذارید ، جریمه های متناسب با تخلفات در سه سطح دفاتر ، اصناف و مشاغل شناسایی شده است. فضاهای خصوصی و عمومی و همچنین آژانس های نظارت و جریمه.

رئیس جمهور اظهار داشت: در مورد ادارات ، تخلف در پروتکل ها باید به عنوان تخلف اداری در نظر گرفته شود و طبق قوانین اداری ، با متخلفان برخورد قاطع و جدی شود و از نظر اداری توبیخ شود.

روحانی افزود: در مورد اصناف ، لازم است نظارت با کمک سازمان های مرتبط با اصناف و بنگاه های خصوصی و اتاق اصناف و متخلفان اعم از صاحبان مشاغل یا مsسسات یا گیرندگان خدمات ، مطابق با جرایم انجام شود. تعریف شده است “. .

روحانی خاطرنشان کرد: ستادهای استانی علیه تاجگذاری طبق مصوبات قبلی ستاد ملی ، با مجوز وزرای کشور و بهداشت و متناسب با شیوع تاجگذاری در استانهای خود تصمیم گیری می کنند. و نظارت باید با دقت ، شدت و جدیت بیشتری دنبال شود تا در حد امکان به شرایط بیماری کنترل شده و کنترل شده نزدیک شوید.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده طی 8 ماه گذشته در خصوص آموزش دستورالعمل ها ، اطلاعات و هشدارها برای اجرای صحیح این دستورالعمل ها برای حفظ بهداشت عمومی ، گفت: “با در نظر گرفتن روند این بیماری و شرایط جدید آن و افزایش تعداد بیماران و مرگ و میرها ، عدم رعایت دستورالعمل ها در سطح جامعه ، نیاز به مجازات هایی برای متخلفان دارد ، به ویژه در ماه های آینده به دلیل احتمال عبور ویروس کرونا با سرماخوردگی و آنفولانزا ، ما برای كنترل اوضاع با خطرات روبرو شود. جرایم برای مجرمان ضروری تر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا