اقتصادی

شرط برگشت دورکاری کارکنان با شیوع اُمیکرون

در پی درخواست‌های بازگشت کارکنان به مخابرات، ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی حاکی از آن است که صدور بخشنامه در این خصوص منوط به ابلاغ ستاد ملی ولیعهد کشور است، اما بر اساس مصوبه سال 1389 مخابرات امکان‌پذیر است. .

به گزارش باراناخبر، با شیوع اخیر ویروس امیکرون در ایران، برخی از مسئولان و کارشناسان مربوطه خواستار اعمال محدودیت و بازگشت کارکنان مخابرات شده اند.

بررسی دورکاری کارکنان سازمان اداری و استخدامی نشان داد که هیچ دستورالعملی در این زمینه صادر نشده و به دستگاه های اجرایی ابلاغ نشده است، ضمن اینکه باید در ستاد ملی کرونا و پس از ابلاغ به دستگاه تصمیم گیری شود. و سازمان استخدامی این سازمان شرایط خروج را تعیین و به دستگاه های اجرایی اطلاع دهد.

همچنین سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرده است که بر اساس مصوبه سال 1389 هیات وزیران که شرایط مخابرات را مشخص کرده و مختص بیماری کرونا نیست، دستگاه های اجرایی می توانند با توجه به شرایط و امکانات خود از مخابرات استفاده کنند.

این در حالی است که از آبان ماه سال 1399 و با تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر خروج کارکنان در دوره کرونا، سازمان اداری و استخدامی شرایط حضور کارکنان در مناطق زرد، نارنجی و قرمز را تعیین کرده بود. به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده بود که در شهریور ماه سال جاری این بخشنامه لغو و حضور کارکنان در دستگاه طبق شرایط تعیین شده تکمیل شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا