اجتماعی

روش‌هایی برای کنترل کرونا در مدارس

در بازگشایی مدارس به عنوان محل تجمع ، برای فراهم آوردن شرایط لازم برای حفظ سلامت مربیان ، دانش آموزان و سایر کارکنان (که 15 میلیون نفر در کشور را تشکیل می دهند) و کاهش مواجهه ، زنجیره تماس فوق العاده بیماری آفست کووید 19 را قطع می کند اهمیت.

به گزارش باراناخبر ، به همین دلیل ، وزارت بهداشت توصیه هایی برای کنترل بیماری عروق کرونا قلب در مدارس ارائه کرده است که در آن آمده است: برای حفظ سلامت شخصی ، از دست دادن ، مالیدن و در آغوش گرفتن یکدیگر و همچنین استفاده از ماسک برای همه افراد خودداری کنید. و نحوه استفاده صحیح از آن توصیه و آموزش داده می شود.

همه ملزم به استفاده از وسایل شخصی هستند

مدرسه باید دستورالعمل های منظم و مکرر شستن دستها با آب تمیز و صابون مایع و استفاده از محلول الکل یا ژل ضدعفونی کننده دست را برای معلمان ، کارکنان و دانش آموزان رعایت کند. در صورت امکان ، ژل یا محلول ضدعفونی کننده دست حاوی الکل را برای تمام درجه ها بمالید.

پرسنل خدمات هنگام تمیز کردن باید از لباس محافظ ، ماسک و دستکش استفاده کنند. به یاد داشته باشید که برای ثبت حضور از تشخیص چهره یا کارت خوان استفاده کنید. اگر یک دفتر مکرر دارید ، می توانید ضدعفونی کنید.

برای تماس با دکمه های آسانسور از دستمال کاغذی یا دستکش استفاده کنید. هنگام عطسه یا سرفه بافت ها را به خاطر بسپارید. در صورت عدم وجود دستمال ، هنگام سرفه و عطسه از داخل آرنج استفاده کنید.

قبل از شستشو یا ضد عفونی از تماس دست با چشم ، بینی و دهان خودداری کنید. در نمازخانه ها استفاده از آنلاین و موکت شخصی و رعایت فاصله ایمن ضروری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا