عمومی

کمبود فضای سردخانه‌ای برای نگهداری محصولات غذایی و باغی در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، عظیم دادگر در سخنانی گفت: نیازسنجی و شناخت ظرفیت های موجود هر منطقه ضروری است تا هر محصولی بر اساس استعداد آن منطقه تولید و فرآوری شود.

وی افزود: صدور مجوز برای افراد باید بر اساس صلاحیت و توانایی آنها باشد تا شاهد تسریع در روند کار باشیم. برخی افراد در حالی که سرمایه کافی برای شروع پروژه، دانش و تجربه در این زمینه را ندارند می توانند به ما مراجعه کنند و درخواست مجوز کنند، بنابراین شرط و اولویت ما باید توانایی افراد برای انجام پروژه ها باشد.

نایب رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: نظارت و بررسی پروژه ها باید کار مستمری باشد. از آنجایی که برخی افراد تنها می توانند برای دریافت مجوز استفاده از تسهیلات اقدام کنند، خوشبختانه کارشناسان حوزه صنایع تکمیلی و غذایی سازمان در این زمینه موثر بوده اند. و.

قاضی اجرای طرح های نیمه تکمیلی در استان را ضروری دانست و گفت: یکی از مهمترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن سازمان جهاد کشاورزی لرستان تکمیل تمام پروژه های نیمه تمام است و همه باید پروژه هایی با بیش از 80 پیشرفت فیزیکی را امتحان کنید. درصدها متوقف شده است و تکمیل و به بهره برداری برسد چرا که با اجرای این پروژه ها شاهد اشتغال و اقتصاد پایدار در استان خواهیم بود.

وی به کمبود انبارهای سردخانه در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه در حوزه توسعه سردخانه شاهد کمبودهایی در استان برای نگهداری گوشت و سایر محصولات غذایی و باغی هستیم و باید ظرفیت سردخانه را افزایش دهیم. استان با جذب سرمایه گذاران و حمایت آنها.» زیرا استان ظرفیت 100 هزار تن انبار سردخانه را دارد.

دکمه بازگشت به بالا