عمومی

روایت کمبود اعتبارات و ۱۵ سال بلاتکلیفی استادیوم ورزشی دامغان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استان ها – سیدعلی میرعمادی: چند وعده دایره مسئولان هنوز به این وعده ها برای تکمیل پروژه ورزشی 5 هزار نفری ورزشگاه دامغان عمل نکرده اند و اکنون باید گفت که 15 سال پس از شروع پروژه ، این پروژه هنوز بلاتکلیف و متروک است.

سالهاست که پروژه های نیمه تمام برای مردم و مسئولان مشکل ساز بوده و شهر دامغان در استان سمنان نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در همین حال ، ورزشگاه سمنان امروز حتی میزبان بازی های ورزشی است ، اما در شاهرود و دامغان ، جمعیت زیادی مدتها منتظر بود.

وعده هایی که طی این سال ها داده شده است

پروژه هایی که طی سالهای مختلف توسط مقامات به مردم وعده داده می شود و مردم از وعده های مسئولان راضی هستند و با این وعده ها امیدوارند به امکانات و رفاه بیشتر دست یابند. اکنون ، او می خواهد این یک پروژه ورزشی یا پزشکی باشد و متأسفانه چنین پروژه هایی در سطح کشور و استان سمنان زیاد دیده می شود ، اما سالها طول می کشد و این پروژه ها نه تنها باز نمی شوند ، بلکه هر زمان بر عزت آنها می افزایند. روز به روز.

نکته فوق العاده این است که اگر ورزشگاه دامغان امروز افتتاح شود ، در واقع عمر مفید آن 15 سال خواهد بود! یکی از دلایل تاخیر در تکمیل پروژه ها و با نوعی قول و انتظار می توان در یک کلمه خلاصه کرد و آن کمبود اعتبار است؛

ورزشگاه 5000 نفری دامغان یکی از پروژه های نیمه تمام است که 15 سال است منتظر مردم و علاقه مندان به ورزش این شهر است ، اما نه تنها اتمام این پروژه ، که یکی از پروژه های پایدار است. دولت نهم ، اخبار در طول جاده این نیست ، اما ظاهراً رها شده و فقط فرسوده شده است. همچنین کمبود بودجه برای تکمیل آن به پناهگاه سارقان تبدیل شده است و سالهاست که مردم سرزمین صد دروازه بی نتیجه هستند.

ورزشگاه متروکه

حسن کریمی ، مدیرعامل شرکت ، مسئولیت ساخت و تکمیل این پروژه را بر عهده دارد. وی در دهه صبح همان سال 8 میلیارد دلار داد و از سوی دیگر ، این مسئول و سرپرست پروژه نیز ابراز امیدواری کرد که مرحله دوم این پروژه تا پایان سال 1998 به بهره برداری برسد و این نمونه ای از وعده های پوچ مسئولان مردم و ورزشکاران دامغان شدند.

حسن اکبری ، رئیس اداره ورزش و جوانان دامغان نیز معتقد است که فضای بیرونی ورزشگاه 5000 نفری دامغان 22750 متر مربع است که از این میزان 3255 متر مربع فضای سرپوشیده این ورزشگاه است.

15 سال گذشت

پانزده سال پس از شروع به کار ورزشگاه 5 هزار نفری دامغان ، تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به 10 سال پیش باز می گردد و از آن زمان هیچ پیشرفت فیزیکی از نظر من به عنوان سرپرست ورزش در دامغان صورت نگرفته است. ، فقط اجازه دهید بگویم که مایه تاسف است که این پروژه با پروژه تاریخی ادغام می شود.

رئیس ورزش و جوانان دامغان همچنین معتقد است که با توجه به هزینه بالای ساخت در کشور ، 50 میلیارد دلار وام برای تکمیل ورزشگاه 5000 نفری دامغان نیاز است. پروژه های نیمه تمام باید مورد توجه قرار گیرد و وزارت ورزش و جوانان باید از عزم خود برای تکمیل پروژه استفاده کند.

لازم به ذکر است شهرستان دامغان دارای 19 مرکز ورزشی دولتی است. 47 باشگاه و مکان خصوصی و 27 خانه ورزشی روستایی وجود دارد ، اما این پروژه مهم ورزشی یکی از آن پروژه هایی است که سالهاست رها شده و مردم را ناامید کرده است.

* روزنامه نگار و فعال مدنی در دامغان

دکمه بازگشت به بالا