استان ها

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 150واحد مسکونی مددجویی در شهرستان آبیک

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از قزوین؛ مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم تعمیر 100 واحد مسکونی و بهره برداری از 50 واحد مسکن مددجویان در روستای خرم پشته اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه 50 هزار واحد مسکونی مددجویان به بهره برداری رسیده است. واحدها در محل ساخته خواهد شد.

حق گویان ادامه داد: امروز در اجرای این تفاهم نامه و تفاهم استانی با سپاه و بسیج سازندگی شاهد نوسازی 100 واحد مسکونی مددجویان هستیم که در فاز اول ساخته شده است و امیدواریم بتوانیم تکمیل ساخت 2000 واحد مسکونی.

وی افزود: امروز امیدواریم با حفاری این 100 واحد در نقاط مختلف استان شاهد حل مشکل بخش قابل توجهی از نیازمندان باشیم چرا که حل مشکل اسکان نیازمندان بدون مسکن به ویژه در مناطق محروم است. . این یک نگرانی جدی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: سپاه در عرصه های مختلف در کنار کمیته امداد امام (ره) برای خدمت رسانی به محرومان بوده و با همکاری و هم افزایی در تلاش است تا زمینه خدمت رسانی به محرومان را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهد.

وی تصریح کرد: برای واحدهای نوسازی شده 160 میلیون دلار هزینه شده است که 100 میلیون دلار آن از محل تسهیلات بانکی و کمک رایگان کمیته امداد امام (ره) خواهد بود که البته در صورت نیاز می توان مبلغ تسهیلات را تا 200 میلیون دلار افزایش داد. خواسته های مشتری . این است.

حق گویان یادآور شد: واحدهای احداثی در مساحتی بین 40 تا 50 متر ساخته می شود و اولویت انتخاب مددجویان مناطق روستایی و محروم است.

48

دکمه بازگشت به بالا