عمومی

۶ پروژه حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بهره برداری یا کلنگ زنی شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان شامگاه پنجشنبه در جریان راه اندازی و کلنگ زنی ۶ پروژه این اداره به مناسبت دهمین سالگرد صباح که در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: ساب -روستایی و روستایی به طول 228 کیلومتر، احداث راه روستایی به طول 57 کیلومتر و آماده سازی و نصب نیوجرسی به طول 15.5 کیلومتر با 2 هزار و 325 میلیارد ریال وام افتتاح شد.

غلامعباس بهرامی نیا افزود: 30 کیلومتر پروژه آسفالت راه اصلی، فرعی و روستایی، 239 کیلومتر راه روستایی و 10.5 کیلومتر پروژه روشنایی با اعتبار 3 میلیارد و 458 میلیون ریال تعمیر شده است.

وی با بیان اینکه عمده پروژه های آماده حفاری در حوزه راه روستایی است، گفت: احداث 450 کیلومتر راه روستایی تا سال آینده یکی از مهمترین پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بهره برداری از مجتمع خدماتی – رفاهی در 20 کیلومتری جاده اهواز به ماهشهر با وام 120 میلیارد ریالی گفت: استان خوزستان با بهره مندی از 52 مجتمع خدماتی – رفاهی ، بالاترین رتبه در تعداد مجتمع های خدمات اجتماعی در کشور.

بهرامی نیا گفت: 27 مجتمع خدماتی – رفاهی در استان در حال ساخت است که 9 مجتمع از آنها پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارند و در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسند.

به گزارش آنلاین، ۱۱ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با وام ۸۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۸۷۰ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس. . سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه مرزی بین المللی شلمچه به بهره برداری رسید.

دکمه بازگشت به بالا