اجتماعی

بهره برداری از باقی مانده آزادراه رشت – قزوین تا بهار ۱۴۰۰

باراناخبر / گیلان معاون شهردار با اشاره به پیشرفت خوب هشت کیلومتر باقی مانده از پروژه بزرگراه رشت – قزوین ، گفت: گزارش ها نشان می دهد که می توانیم عملکرد این پروژه ملی را در بهار سال 1400 شاهد باشیم.

دکتر. محمدباقر نوبخت در حومه بازدید از بقیه بزرگراه رشت-قزوین در شهر رودبار ، ضمن قدردانی از روند خوب و نتایج این پروژه با تلاش دست اندرکاران ، اظهار داشت: گزارش ها نشان می دهد که ما می توانیم در بهار 1400 ، شاهد عملکرد این طرح ملی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مردم گیلان از تأخیر مهمانان خود در قطعه هشت کیلومتری رودبار 1400 چند ساعت ناراحت بودند ، ابراز ناراحتی کرد. ما ایرانیان را می بینیم که با رفاه نسبی بیشتری به شمال کشور سفر می کنند.

معاون شهردار پروژه بزرگراه رشت – قزوین را از اولویت های دولت و یکی از پروژه های اقتصاد مقاومتی در گیلان دانست و تصریح کرد: علی رغم محدودیت های اعتباری ، دولت پشتیبانی لازم را از این پروژه ارائه می دهد و مشکلی نداریم

نوبخت بیشتر هشت کیلومتر باقیمانده را تونل و پل عنوان کرد و افزود: این شرایط روند کار را دشوار کرده است. ما به دلیل تحریم ها با کمبود موادی مانند سیمان و آسیاب گرد نیز روبرو هستیم اما خادمان این ملت با تلاش خود کمبودها را جبران می کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه در چند مرحله تکمیل می شود ، خاطرنشان کرد: دولت بودجه لازم را تأمین می کند و تنظیمات لازم تا پایان پروژه در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا