اقتصادی

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان/ سهم گلستان ۱۲۰۰ واحد

باراناخبر/گلستان رئیس کمیته امداد کشور گفت: بسیج و سازندگی کمیته امداد تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی در روستاها می سازد.

مرتضی بختیاری عصر امروز در مراسم بهره برداری از 150 مسکن روستایی برای بهره برداران کمیته امداد گلستان اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی با فرماندهی فرمانده کل سپاه و فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی فعالیت می کرد. در برخی موارد که گزارش این قرارگاه به مقام معظم رهبری تحویل داده می شد، معظم له مورد تشویق قرار می گرفتند.

وی افزود: در فراخوانی که مقام معظم رهبری در قالب همدلی، همدلی و کمک های وفادار انجام دادند، شاهد استقبال مردم و حضور مقتدرانه در ابعاد مختلف بودیم که باعث سربلندی در دنیا و بیش از 53 هزار پایگاه بسیج شد. از آن حمایت کرد. طرح.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: در ابتدای شیوع ویروس وحشتناک کرونا در فروشگاه ها به دنبال ماسک با بیش از 50 درصد قیمت بازار بودیم و همزمان با خرید ماسک نیز. در یک. از کشورها، محموله ما به دستور آمریکایی ها به فرودگاه ارسال شد، متوقف شد، اما امروز با همت جمعی و مشارکت مردم در حال صادرات ماسک هستیم.

بختیاری با بیان اینکه بسیج سازندگی در بحث مسکن مستضعفان به بنیاد مسکن کمک کرده و یکی از تفاهم نامه ها ایجاد 40 هزار واحد مسکونی در این روستا است، تصریح کرد: کمیته امداد و بسیج سازندگی باید بیش از 40 هزار واحد بسازند. واحدها . تا پایان سال 1402. ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و پس از آن ساخت 40 هزار واحد مسکونی دیگر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با تلاش بنیاد مصطفان 10 هزار واحد مسکونی دیگر در روستاها ساخته می شود و تعداد این واحدها به بیش از 50 هزار واحد مسکونی می رسد، یادآور شد: نهادهای حمایتی و دولت سیزدهم و شورای اسلامی هستند. . در این زمینه ها قابل تقدیر است و حتی مجلس یازدهم برای حمایت از محرومان و ساخت مسکن وام هایی در نظر گرفته است.

رئیس کمیته امداد در کشور قانون رونق مسکن را یک قانون جامع ارزیابی کرد و تاکید کرد: در این طرح باید چهار میلیون واحد مسکونی در مدت چهار سال ساخته شود و با این اتفاقات امیدواریم استان گلستان این امر محقق شود. یکی از استان های اصلی در این بخش است و وزن این استان در ساخت 40 هزار واحد مسکونی 900 واحد مسکونی بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا