اجتماعی

کلاهبرداری با ترفند اخذ اقامت کشورهای خارجی

باراناخبر/لرستان جانشین پلیس لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری تحت عنوان اخذ اقامت یک کشور خارجی به مبلغ یک میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

علی امیری اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس اطلاعات لرستان و اظهار اینکه فردی با روش های کلاهبرداری اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد فرد کلاهبردار خود را ذی نفوذ ادارات کشور معرفی کرده و اعلام کرده است که می تواند در کشورهای خارجی اقامت کند و با این شگرد متقاضیان یک میلیارد ریالی را فریب داده است.

جانشین پلیس اطلاعات لرستان تصریح کرد: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار را در محل سکونتش شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهم در مقابل دلایل و مدارک پلیس به کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد لک اعتراف و پرونده را به مراجع ذیصلاح تحویل داد.

امیری تصریح کرد: هرگونه اقدامی که موجب برهم زدن آرامش شهروندان شود با برخورد جدی پلیس مواجه خواهد شد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا