عمومی

کلانشهر اراک شهروند مطالبه‌گر کم دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد جعفرپور عصر پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت 28 اکتبر ، روز اراک و هفته فرهنگی این کلان شهر وی با بیان اینکه فرهنگ جای خود را در شهرها از دست داده است ، گفت: با گسترش شهرنشینی و به طور کلی ساختمان ها ، عدم وجود ارتباطات اجتماعی بیشتر نمایان می شود و خوشبختانه در شورای پنجم ، روزی برای شهر اراک تعیین شده است. . “

وی ادامه داد: هدف از این نامگذاری احیای هویت فرهنگی و افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقای وابستگی شهروندان در شهر است.

شهردار اراک تصریح کرد: امسال برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و هنری در هفت روز به مناسبت روز اراک اجرا می شود.

جعفرپور با اشاره به اینکه متأسفانه درخواست وی از سوی شهروندان اراک گفت: شهروندان هیچ نگرانی از اجرای پروژه ها و تخریب برخی از بناهای تاریخی ندارند در حالی که باید به دنبال رفع برخی نیازها بود. خاکستری شما شهروندان بیشتری نسبت به قبل دارید.

شهردار اراک با اشاره به اینکه شهرها با خودرو ساخته می شوند و وضعیت انسانی در شهرها دیده نمی شود ، گفت: در اراک تسلط خودروها و صنعت بر فرهنگ و انسان بیشتر دیده می شود و در اکثر معابر شهری ایمنی عابران پیاده رعایت می شود. نادیده گرفته شد

وی افزود: بر اساس رشد سریع شهر اراک و تسلط صنعت ، شاهد شکاف هایی در بحث فرهنگ هستیم و ارتباطات انسانی در این شهر کم است.

دکمه بازگشت به بالا