علمی و پزشکی

کشورهای اروپایی در انتظار تایید کیت‌های تست‌ خانگی کرونا

به گفته شفاف ، مسئولان داروخانه امیدوارند که از آوریل (این ماه) همه شهروندان در این کشور بتوانند این کیت ها را از داروخانه ها و داروخانه ها تهیه کنند ، اگرچه آنها هنوز منتظر دستورالعمل تایید و توزیع نهایی و نحوه استفاده از تست خانه کرونا هستند کامل

کیت های خودآزمایی در واقع مانند روش های آزمایش آنتی ژن بیماری Covid 19 کار می کنند.

برخلاف تست های PCR که اطلاع رسانی آنها بین 12 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، نتایج آزمایش آنتی ژن Qovid در کمتر از 30 دقیقه در دسترس است ، اما از دقت کمتری نسبت به تست های PCR برخوردار است.

اگر دقت تست های آزمایشگاهی PCR 98٪ باشد ، این خودآزمایی های خانگی 80٪ دقیق هستند.

رسانه های فرانسوی عملکرد آزمایش های خودآزمایی در منزل را با آزمایش های بارداری مقایسه می کنند و ادعا می کنند که این آزمایشات ممکن است بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیماری باشد ، اگرچه در صورت مثبت بودن آزمایش کوئید ممکن است آزمایشات بیشتری لازم باشد.

نحوه کار با این خودآزمایی ها در خانه آسان است. کافی است قسمت کوچکی از مخاط بینی خود را با مایع درون کیسه با یک لوله نازک قرار داده شده در دستگاه مخلوط کنید و سپس مایع را در کیسه تشخیصی نهایی قرار دهید تا نتیجه آن در کمتر از 30 دقیقه مشاهده شود.

سایر کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا ماه هاست که این کیت ها را در داروخانه می فروشند ، اما هیچ کدام تایید نهایی وزارت بهداشت را ندارند.

با این حال ، وزارت بهداشت فرانسه تأکید کرده است که استفاده از این خودآزمایی ها در خانه فقط برای افرادی که هیچ علائمی از بیماری کووید ندارند و سن آنها بیش از 15 سال است ، قابل تأیید است.

به گفته یورونیوز ، قیمت کیت ها در فرانسه که کمترین قیمت را در بین کشورهای اروپایی دارد ، 6 یورو است که به گفته جروم سالومون ، رئیس کمیته عالی مبارزه با کووید 19 ، عالی کمیته عالی فرانسه هیئت بهداشت هفته ها به مطالعه عملکرد خودآزمایی در خانه پرداخت تا اینکه سرانجام استفاده از آنها را در اواخر ماه مارس تصویب کرد.

دکمه بازگشت به بالا