ورزشی

کرونا همچنان علیه برگزاری لیگ‌ برتر/تعطیلی در انتظار لیگ نوزدهم؟

با تصمیم ستاد تاج گذاری ، تیم های فوتبال لیگ برتر باید پس از تست PCR تمرین خود را آغاز کنند و جواب مشخص است ، تا تمرینات خود را از 23 ژوئن آغاز کنند. از آنجایی که این آزمایش 24 تا 48 ساعت به طول می انجامد ، برخی از تیم ها یا تیم های حاضر در لیگ برتر قبل از انجام تست تمرین را شروع کرده اند و جواب مشخص شده است ، که باعث شده شیوع ویروس شیوع بیشتری داشته باشد یا احتمال بیشتری دارد.

شنیده می شود که تست کورونا 6 بازیکن گلگهر سیرجان و تعدادی دیگر از عوامل این تیم مثبت بوده است ، اما هنوز آمار دقیقی از سوی مسئولان این باشگاه مشخص نشده است. این واقعیت که جلسات تمرینی تیم از زمان تست PCR اعلام شده است ، مطمئنا می تواند عامل مهمی در این طغیان باشد ، اما در هر صورت ، سلامت بازیکنان و جامعه در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: کدام بازیکنان پرسپولیس کرونا را گرفتند؟

علاوه بر گل گهر ، گزارش های مشکوک یا مثبتی از شماری دیگر از اعضای تیم گزارش شده است که برگزاری مسابقات را دشوارتر می کند. تعدادی از تیم ها هنوز این آزمون را تمام نکرده اند و یا شرکت نکرده اند. با این حال ، این وضعیت می تواند ادامه یابد و آینده مشخصی برای لیگ وجود ندارد.

آنچه مشخص است این است که کورونا هنوز مخالف برگزاری مسابقات بیشتر در لیگ است و دیدار ویژه ای که روز سه شنبه برگزار می شود ، تمام عدم قطعیت ها درباره برگزاری یا تعطیل شدن لیگ برتر را نشان می دهد.

255 41

دکمه بازگشت به بالا