عمومی

کرونا ۶۱ کارخانه در تاکستان را تعطیل کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین رجب رحمانی ، ظهر پنجشنبه در جلسه صمیمی مجلس با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از وظایف نظام و انقلاب تأمین حداقل شرایط زندگی برای افراد جامعه است. .

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با شیوع ویروس کرونا 61 کارخانه در شهر تاکستان تعطیل شد و همین امر باعث شد که بیشتر مردم در مشکلات اقتصادی به سر ببرند.

وی افزود: گرچه آرزوی قلبی ما این است که استان تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را کاهش دهد اما وجود برخی مشکلات اقتصادی باعث شده تا نیاز افراد فقیر حمایت کمیته امداد را احساس کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: امیدواریم وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود تا شاهد تعداد کمتری از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشیم.

برنامه شهید رجایی برای حمایت از فقرا را اجرا کنید

لطف آقای. سیاهکلی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک نیز اظهار داشت: آنها از عملکرد این نهاد راضی هستند.

نماینده مردم قزوین ، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی پذیرفت: طبق آمار برای دریافت امده بسیاری از خانواده ها خودکفا شدند و با حمایت کمیته امداد کمیته امداد را ترک کردند.

وی گفت: گفتگوی امروز ما درباره خانواده هایی است که تحت پوشش کمیته امداد نیستند اما با توجه به شرایط آنها. جزو مردم محتاج و محروم در نظر گرفته می شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: این ضروری است که از افراد آسیب دیده در بخش تاج ، اهالی روستا و افراد ساکن در مناطق محروم و مشاغل فاقد وضعیت بازنشستگی تحت طرح شهید رجایی حمایت شوند.

وی ادامه داد: درخواست ما برای اجرای طرح شهید رجایی حمایت از افراد نیازمندی است که تحت پوشش بیمه یا م institutionسسه خاصی نبوده و نیستند و ما می خواهیم با اجرای طرح شهید رجایی از این افراد حمایت شود.

سیاهکلی با اشاره به افزایش تسهیلات مشتری گفت: تاکنون حدود 50 میلیون برای تسهیلات اشتغال مشتری هزینه شده است اما تالاس ما در مجلس می خواهیم این رقم به 100 میلیون یورو برسد.

وی ادامه داد: توجه مجلس به بودجه کمیته امداد با افزایش 40 درصدی همراه بود که بیشتر آن تخفیف بود. با توجه کارآفرینی و ایجاد شغل.

وی گفت: “پیش بینی ما برای سال 1400 این است كه افراد فقیری را تحت پوشش قرار دهیم و با توجه به ویروس كرونا و شرایط نامساعد اقتصادی ، هیچ نهادی از آنها حمایت نكرده است.”

وی در پایان سخنان خود گفت: “تلاش ما در مجلس تأمین بودجه لازم برای م institutionsسسات امدادی از جمله كمیته امداد است كه تاكنون پیشرفت خوبی داشته است و امیدواریم كه ارقام درست ثبت شود. بودجه برای این موسسه “.

بودجه محرومیت به 1400 افزایش خواهد یافت

فاطمه محمد بیگی در ادامه این جلسه اظهار داشت: ما در حال حاضر ما در حال پیگیری افزایش حقوق بازنشستگی افراد تحت پوشش کمیته امداد در مجلس شورای اسلامی هستیم و بودجه های رفع فقر و محرومیت را در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار داده ایم.

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخشی از مسائل محرومیت زدایی در کمیته بهداشت مجلس شورای اسلامی مطرح می شود ، در این راستا حقوق بازنشستگی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کشور به بودجه 1400 افزایش خواهد یافت

محمد بیگی در پایان اظهار داشت: بودجه 1400 یک بار رد شد و برگشت.

روح الله عباسپور در ادامه سخنان نماینده اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد با توجه اشتغال زایی ، به ویژه برای زنان سرپرست خانوار ، برکات زیادی به همراه داشته است ، یکی از آنها دستیابی به اقتصاد مقاومتی پایدار و دیگری رشد انگیزه دهنده است. استخدام بیش از بود

نماینده مردم Bojin‌zera و توپ وی به مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افراد تحت پوشش کمیته امداد که استخدام شده اند می توانند به راحتی در مشاغل خانگی کار کرده و فضای اشتغال را گسترش دهند به عنوان مثال کارگاه برنزه سازی 40 نفره ما می تواند زمینه اشتغال 300 نفر را فراهم کند.

وی گفت: نکته قابل توجه در مورد استخدام کمیته امداد این است که هزینه ایجاد اشتغال در این موسسه بسیار کمتر از سایر رشته ها و صنایع است.

این مقام مسئول در پایان گفت: برای موفقیت و پیشرفت تعامل و همکاری نمایندگان مجلس با نهادهای مهمی مانند کمیته امداد ضروری است و در این بین تلاش می کنیم وظایف خود را در مجلس به خوبی انجام دهیم “

دکمه بازگشت به بالا