عمومی

هیچ مراسم عزاداری تعطیل نخواهد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در همایش مداحان و مداحان استان گیلان اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ، جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان تشدید شده است. آغاز شده است و باید رسیدگی شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به مراسم محرم و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی گفت: مداحان از نظر مذهبی خالقان فرهنگی هستند که در برابر حملات دشمنان دین ، ​​قلب مردم را صیقل می دهند. “

وی با اشاره به کشته شدن مداحان کشور توسط رسانه های متخاصم ، افزود: این اقدامات به دلیل نفوذ بالای مداحان در جامعه است و دشمنان به دنبال بستن مراسم عزاداری اباعبدالله تحت عناوین مختلف هستند.

مهدوی با بیان اینکه محافل عزاداری اهل بیت (ع)ع) امسال باید با اشتیاق برگزار شود و این موضوع مغایر با رعایت پروتکل های بهداشتی نیست ، وی ادامه داد: قشرهای مذهبی در رعایت موارد بهداشتی و دستورالعمل ها در خط مقدم هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یکی از لایه هایی که در تاجگذاری امام حسین (ع) تحت تأثیر قرار گرفت (ع) وی گفت: “با وجود همه مشکلات ، ما جنبش تبلیغاتی را تعطیل نمی کنیم.”

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف نام ائمه اطهار (ع) و تغییر سبک زندگی مسلمانان است ، افزود: عاشقان امام حسین (ع)ع) آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی ، زمینه را برای بهبود سلامت روانی جامعه هموار می کنند.

وی بر لزوم پیروی از دستور تأکید کرد العمل برای تو سلامت ، گفت: هیچ جلسه عزاداری تعطیل نخواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا