اجتماعی

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیئت مدیره جمعیت هلال احمر برنامه های خود را برای مدیریت جمعیت هلال احمر با تمرکز بر چهار محور اصلی کمک رسانی، توجه ویژه به گام دوم انقلاب تشریح کرد. ، امور اقتصادی و امور بین الملل.

به گزارش باراناخبر و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ جلسه هیئت مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور مدیران ستادی در ساختمان صلح و با حضور ویدئو کنفرانس مدیران عامل هلال احمر استان ها برگزار شد.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر نیز با تقدیر از اعتماد رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و اعضای شورای عالی، افزود: در این راستا با حضور در جمعيت هلال احمر، از اعتماد رييس جمهور و نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر و اعضاي شوراي عالي استقبال مي شود.

کولیوند با اشاره به حضور در هفته بسیج و اینکه این هفته یکی از تاثیرگذارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای دارند، افزود: منتظرم انقلابی، شاداب، با روحیه بسیجی باشم و برای خدمت بگذرم. رنگ ها در هلال احمر نسبت به گذشته بیشتر و بیشتر می شود.

وی همچنین از خدمات و تلاش های دکتر همتی رئیس سابق جمعیت هلال احمر تقدیر کرد و گفت: همت تلاش زیادی کرد تا فعالیت ها در هلال احمر به بهترین شکل ممکن انجام شود و خدمات رسانی شود. مردم.”

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با سلام خدمت تمامی اعضای جمعیت هلال احمر؛ امدادگران، داوطلبان و جوانانی را که در شرایط سخت و با روحیه جهادی حضور دارند را به صورت رایگان یا با توقع خدمت به مردم به اقصی نقاط ایران بیاورید.

تدوین برنامه 5 ساله هلال احمر با تاکید بر 4 رکن

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله برای این جمعیت گفت: این برنامه با محوریت 4 حوزه امداد و نجات در بلایا با توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب به دلیل ظرفیت بالای هلال احمر در این زمینه، مسائل اقتصادی، پزشکی و لجستیکی در حوزه بین المللی متمرکز خواهد بود. امداد و نجات وظیفه اصلی هلال احمر است. در اعلامیه گام دوم انقلاب دوستان باید آنقدر سرعت کار را افزایش دهند تا اعتماد مردم و سایر تجهیزات را جلب کنند. در زمینه اقتصاد، دارو و تدارکات پزشکی برای بهبود روند کار باید از همه اعضا کمک گرفت، از جوان ترین دستیار و داوطلب گرفته تا بالاترین مقام، تامین مالی شود. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، سرزنده‌تر و درخشان‌تر از گذشته قدم برداریم و در فدراسیون اثر خوبی از خودمان بگذاریم. ما همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

از توانایی مدیریت زنان در سطوح مختلف بهره ببرید

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: کار در جمعیت هلال احمر 22 ساعت است، انتظار دارم بدون توجه به شرایط، فعالیت ها در جامعه با بالاترین کیفیت انجام شود. ما باید منویات مقدس رهبر انقلاب را روشن کنیم و بر اساس اعلام گام دوم انقلاب، نیروهای مؤمن، جدید و انقلابی را برای آینده کشور به حرکت در آوریم و تربیت کنیم.

کولیوند گفت: قطعا انتصابات از درون جمعیت و از اعضای جدید است تا همیشه شادابی و جوانی در هلال احمر وجود داشته باشد. از ظرفیت مدیریتی خواهران نیز باید استفاده شود و با نگاه مثبت و جدی به خواهران می توانیم این ظرفیت را ارتقا دهیم.

تقویت ارتباط و تعامل با دستگاه های شریک

کولیوند همچنین بر گسترش و تقویت ارتباط و تعامل مدیران جامعه با دستگاه های همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی، بسیج و … باید حفظ شود. به طور منظم همکاری های مشترک را گسترش دهید.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت ها در هلال احمر استفاده شود، افزود: منابع نیرو در هلال احمر فراوان است و باید از همه توان در هلال احمر حداکثر استفاده را کرد. سرمایه و منبع اصلی نیرو در هلال احمر نیروهای مردمی و داوطلبان و خیرین هستند.

در ادامه این ویدئو کنفرانس، مدیران هلال احمر و سازمان های امدادی جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند. همچنین مدیران عامل استان های هرمزگان و خوزستان به تشریح روند خدمات رسانی به زلزله زدگان بندرعباس و اندیکا پرداختند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا