اجتماعی

دست پُر مسئولان گلستان در دیدار با رئیس هلال احمر/ امدادهای هوایی در شرق گلستان رونق می‌گیرد

باراناخبر/ گلستان دیدار استاندار گلستان با مجمع نمایندگان استان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. برای بررسی و رفع مشکلات جمعیت هلال احمر.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به همراه استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای شورای عالی هلال احمر از دکتر دکتر عیادت کردند. کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر

در این جلسه دغدغه ها و نیازهای جمعیت هلال احمر استان به تفصیل توسط نمایندگان استان و استاندار و مدیر عامل هلال احمر استان بیان شد.

در ادامه جلسه، دکتر. کولیوند با تشکر از حضور نمایندگان و استاندار به بیان موفقیت های هلال احمر در عرصه بین المللی پرداخت و گفت: به دلیل خدمات بسیار خوب هلال احمر، ایران اسلامی اجر و ثواب دریافت کرد که این موفقیت بزرگی برای ایران است.

وی در ادامه به مشکلات و نگرانی های مطرح شده و دستوراتی برای استان گلستان پرداخت و برای تعیین تکلیف نهایی کارخانه سرنگ سازی آق قلا مقرر شد این پروژه حداکثر ظرف مدت 9 ماه به بهره برداری برسد.

همچنین استقرار بالگرد در شرق استان برای مقابله با حوادث از دیگر دستورات دکتر کولیوند بود.

ادامه کار در اردوگاه ملی دلند و تکمیل فازهای 2 و 3 اردوگاه و تکمیل چارت سازمانی آن، استقرار دائمی کارخانه روغن زیتون در بندرگز و بهسازی داروخانه قدیم هلال احمر گرگان و تجهیز آن. برای مردم. برای استفاده از بهترین خدمات هلال احمر. ایشان در کنار رئیس جمعیت هلال احمر بودند.

ایجاد پایگاه امداد جاده ای در نگین شهر، تخصیص خودرو و تجهیزات جانبی حداکثر تا پایان سال و تعیین و راه اندازی مرکز سرطان بندر ترکمن از دستورات دکتر کولیوند در جلسه امروز.

در این جلسه دستورات دیگری از سوی دکتر کولیوند داده شد که در آینده نزدیک به اطلاع اهالی استان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا