حوادث

سفر رئیس جمعیت هلال احمر به سیرالئون/ بازدید از مرکز سلامت هلال احمر ایران در فریتاون

رئیس جمعیت هلال احمر برای بازدید از مرکز بهداشت هلال احمر در فریتاون و دیدار با رئیس صلیب سرخ و نماینده فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر و وزیر بهداشت به سیرالئون سفر کرد .

به گزارش باراناخبر ، دکتر کریم همتی ، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، به همراه دکتر فرید مرادیان ، معاون وزیر بهداشت ، درمان و توان بخشی و حسن اسفندیار مدیرکل امور بین المللی هلال احمر برای بازدید از مراکز درمانی هلال احمر و دیدار با مقامات بهداشتی در آفریقا. آنها در گذشته وارد فریتاون شدند.

به محض ورود ، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال کریستین فایا ، رئیس جمهور و سیندی ، دبیرکل صلیب سرخ سیرالئون قرار گرفت.

بر اساس پایگاه داده جمعیت هلال احمر ، دیدار با رئیس صلیب سرخ و نماینده فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر ، دیدار با وزیر بهداشت و همچنین بازدید از مرکز بهداشت هلال احمر در فریتاون از مهمترین برنامه های سفر کاری دکتر همتی در سیرالئون.

گفتنی است دکتر همتی قبل از ورود به سیرالئون از ساحل عاج دیدار خواهد کرد و پس از اتمام برنامه های سفر خود ، فریتاون را به مقصد آکرا ، پایتخت غنا ترک خواهد کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا