استان ها

پیگیری جدی مصوبات دولت در مورد بورس

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت تسلیم احساسات بازار نمی شود، گفت: مصوبات دولت برای بورس با جدیت دنبال می شود و اجازه خروج از آن وجود ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، سجید احسان خاندوزی روز گذشته در حاشیه جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعلام بسته ده برابری در بورس موثر بود و روند ماه های بعد نشان داد که شرایط مساعدی حاکم بوده است. . اما اتفاقات عرصه بین الملل و سیاست در داخل کشور رخ داده است که مجموع آن ابهامی در بازار سرمایه ایجاد کرده است.

وی در خصوص انتشار مطالبی که تغییر سیاست های دولت در بازار سرمایه را زیر سوال می برد، گفت: انتشار چنین اخباری ابهاماتی ایجاد می کند که تا امروز با توجه به جلساتی که در ستاد اقتصادی برگزار شده باید اعلام کنم. دولت، همان چارچوب تعیین شده در بهمن 1400 در دستور کار دولت است.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه انتظار دولت از وزارتخانه های تولید، اقتصاد و بانک مرکزی این است که تخلفی در این زمینه صورت نگیرد، گفت: اقدامات هماهنگ نهادهای اقتصادی دولت باید به گونه ای باشد که شبهه ها از بین برود. . و بی اعتمادی

خاندوزی بیان کرد: وضعیت بازار سرمایه به گونه ای است که باید آن را با همه متغیرهای داخلی و خارجی که بر کل اقتصاد ایران اثر می گذارد تحلیل کرد و جایگاه ستاد اقتصادی دولت بر تقویت بنیادی و بنیادی آن متمرکز است.

انتهای پیام/4129/

دکمه بازگشت به بالا