عمومی

بازار بورس تقویت خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،

محسن رضایی امروز (13 آبان) در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خوزستان پتانسیل بالایی برای جهش اقتصادی دارد. کافی است صنایع پایین دستی پتروشیمی، نفت، گاز، کشاورزی راه اندازی شود که درآمد میلیاردی داشته باشد.

بنابراین در این دولت به این ابعاد توجه جدی خواهیم کرد و به تقویت، احیا و توسعه بخش خصوصی استان خوزستان کمک خواهیم کرد تا اشتغال و تولید استان در بخش خصوصی به عنوان بخش دولتی ادامه یابد.

وی تصریح کرد: بازار سرمایه و بورس یکی از مهم ترین بازارهای اقتصادی در جهان و ایران است. بخش مهمی از سرمایه گذاری ها همیشه از طریق بورس وارد تولید می شود. در ایران کل بورس در حال برنامه ریزی و اصلاح است و دولت مصمم به ادامه این اصلاحات است که می تواند آینده خوبی برای بورس ایجاد کند، چه در بورس، چه در بورس کالا و انرژی و چه حتی در ارز. درجا.

بورس در کشور تقویت می شود و زیرساخت ها بهبود می یابد که این نیز یکی از بهترین کانال ها برای سرمایه گذاری و جهش اقتصادی در کشور است.

معاون اقتصادی وزیر کشور در خصوص وضعیت زلزله زدگان گفت: یکی از اهداف ما در سفر به خوزستان، پیگیری مسائل زلزله زدگان است. دفن زباله آغاز شده و اسکان موقت در حال انجام است و تمام تلاش ها در استان انجام می شود تا مردم قبل از شروع فصل بارندگی و زمستان در مکان های مناسب قرار گیرند.

دکمه بازگشت به بالا