حوادث

پیام رییس جمعیت هلال احمر به مناسبت روز خبرنگار

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به همه روزنامه نگاران کشور به ویژه روزنامه نگاران حوزه انسان دوستانه ، کمک و داوطلبانه تبریک گفت.

به گزارش باراناخبر ، متن پیام تبریک کریم همتی به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

“روزنامه نگاری مأموریتی است که کمال آن کمک به دانش بشری است. مردم برای تصمیم گیری آگاهانه درباره حال و آینده خود همیشه به اطلاعات دقیق و دقیق نیاز دارند و تحقق این خواسته به عهده روزنامه نگاران عزیز است که گام های موثری در جهت افزایش دانش و آگاهی افرادی که روز و شب اخبار و اطلاعات را منتشر می کنند ، بر می دارند.

روش دشوار جمع آوری اطلاعات برای تولید اخبار ، روزنامه نگاری را به یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل جهان تبدیل کرده است و تعیین روز 8 آگوست در کشور ما به عنوان روز خبرنگار تأیید می کند که یک روزنامه نگار متعهد به ماموریت اطلاعات ، حتی آماده از دست دادن زندگی حماسه ای است که روزنامه نگار شهید محمود صارمی در خلق آن افتخار کرد و به حرفه روزنامه نگاری معنایی نیکو بخشید.

به یاد روزنامه نگاران آسمانی که گرچه به سرنوشت الهی ما نرسیده اند ، اما امروز با ما هستند ، اما خاطرات تلاش آنها در زمینه اخبار با ما است. من کشورم ، به ویژه روزنامه نگاران در زمینه انسان گرایی ، تسهیل و داوطلبانه را ستایش می کنم و برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه شما عزیزان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر. کریم همتی

رئیس جمعیت هلال احمر »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا