حوادث

پاسخ هلال احمر به ادعاها در مورد تابعیت و درخواست تابعیت برخی از مدیران این جمعیت

جمعیت هلال احمر کشورمان با صدور بیانیه ای در مورد حاشیه ها و شایعات مربوط به درخواست شهروندی و شهروندی مدیران این جمعیت در برخی از کشورها ، اقدام کرد.

به گزارش باراناخبر ، در بیانیه جمعیت هلال احمر با امضای روح الله استوک مدیر کل روابط عمومی و روابط عمومی جامعه آمده است: هلال احمر به منظور کاهش رنج های انسانی در 14 نقطه از جهان ، مراکز بهداشتی که مقامات جمعیتی در همه دوره ها ، طبق اصول حاکم بر برخی از این مراکز ، به عنوان مدیر عامل یا عضو هیئت مدیره و برای بازدید و انجام امور شناخته می شوند. امور مالی و اداری به این مراکز سفر کرده اند.

بنابراین ، پس از اعلام قبلی ، توجه می شود که هیچ یک از مقامات ارشد جمعیت تابعیت کشورهای دیگر را ندارند و تا کنون برای شهروندی در کشورهای خارجی درخواست نکرده اند. علاوه بر این ، الزامات نظارت و امنیت در همه رده ها و مسائل اداری و مدیریتی مردم کاملاً اشرافی است و رسانه ها در صورت هرگونه ابهام در مورد موارد فوق می توانند تحقیقات لازم را از نهادهای نظارتی دریافت کنند.

وی در پایان این اطلاعیه به رسانه های شایعه ساز پرداخت که بدون شک در صورت انتشار اخبار کذب در این زمینه ، بدون شک توسط مقامات قضایی تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا