حوادث

پلیس ممنوعیت ورود مردم به پارک ها و استراحتگاه ها است



فرمانده انتظامی تهران گفت: پارک ها و باغ های پایتخت تحت کنترل پلیس و نظارت است.

به گفته حسین رحیمی ، فرمانده باراناخبر ، با توجه به اقدامات پلیس برای Sizdab Badr ، مقامات بهداشتی تصمیم به ممنوعیت پارک ها و مراکز تفریحی به منظور محافظت از سلامت مردم و اجرای یک طرح تفکیک کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: این مشکل از 9 آوریل امسال جدی تر می شود. همچنین 4 پارک و باغ بزرگ داریم ، کلیه پارک ها ، باغ ها و استراحتگاه ها از ساعت 9 صبح تا 4 عصر تعطیل خواهند بود که این امر مانع از ورود مردم به مرکز خواهد شد.

رئیس پلیس گفت: “همکاران ما برای امنیت مردم کار می کنند و دستورات ستاد ملی را برای مبارزه با تاجگذاری ملی و در ساعت 6 بامداد در روز طبیعی اجرا می کنند.” آنها در 5 مرکز حضور خواهند داشت و وظایف محوله را انجام می دهند.

رحیمی تأکید کرد: در تاریخ 5 آوریل ، این پارک ممنوع و حتی در خارج از پارک پارک شده است. اگر او پلیس را نادیده بگیرد ، هزاران تومان جریمه می شوند و ماشین وی مصادره می شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پارک ها از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر کنترل می شوند و توسط ادارات ویژه پلیس ، امداد و نجات ، پیشگیری و شهرداری مورد استفاده قرار می گیرد. ما تا زمان اعلام آن به اجرای طرح خود ادامه خواهیم داد و فقط کسانی که می توانند در پایتخت زندگی کنند می توانند وارد تهران شوند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه 6000 نفر جریمه شده اند ، گفت: حدود 2 هزار خودرو درنظر گرفته شده است و تاکنون تعداد کمی از خودروها را برگردانده ایم.

از ابتدای سال تاکنون میزان ترافیک در داخل و خارج از تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش یافته است که تاکنون میزان ترافیک ما در تهران 6 درصد کاهش یافته است. کنترل کامل است

انتهای پیام


انتشارات سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت باراناخبر هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا