اقتصادی

پرداخت طلب گندمکاران گلستانی تا پایان هفته/ طلب کلزاکاران هم پرداخت می شود

باراناخبر/ گلستان توسط دکتر

رضا آریان پور در گفت وگوی اختصاصی با باراناخبر، با اشاره به اینکه استان گلستان یکی از استان های پیشرو در تولید محصولات استراتژیک در کشور است، اظهار کرد: نقش استان گلستان و کشاورزان پرتلاش ما در امنیت غذایی کشور پوشیده نیست. هرکس و همه مسئولان باید متناسب با این نقش کشاورزان گلستانی فکر کنند.

وی گفت: متأسفانه تاخیر در پرداخت پول کشاورزان گلستانی که گندم و رپ خود را به مراکز خرید تحویل می دادند، آنها را در شرایط سخت اقتصادی قرار داده است.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه نمایندگان مجلس تلاش خوبی برای تسریع در پرداخت پول کشاورزان کردند، تاکید کرد: مربوطه دکتر راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی و دبیر مجمع نمایندگان استان بود.

آرین پور از موافقت و تعهد وزارت جهاد کشاورزی در این جلسه برای پرداخت 70 درصد از مطالبات گندمکاران گلستانی تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: این پرداخت بدون اولویت و تاخیر برای تمامی طلبکاران انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه مابقی مطالبات گندمکاران گلستانی طبق توافق صورت گرفته در این جلسه تا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد، افزود: کشاورزان نگران درخواست خود نباشند زیرا دولت اهمیت پرداخت را در زمان مقرر می داند. اینها. نیاز دارد.

نماینده مردم کلاله، مینودشت، گالیکش و مراوه تپه با بیان اینکه برخی از کشاورزان گلستانی که اقدام به کشت رپ کرده و به مراکز خصوصی تحویل داده بودند، هنوز پول خود را دریافت نکرده اند، گفت: مقرر شد بانک های عامل رپ را دریافت کنند. کمک بلاعوض تسهیلات سرمایه در گردش برای تامین نیاز کلزاکاران به مراکز خصوصی خرید کلزا اعمال شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا