علمی و پزشکی

قرمز شدن وضعیت ۲ شهرستان در گلستان/ شتاب اَمیکرون برای زمین گیر کردن گلستانی ها

باراناخبر/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از رشد سریع آمیکرون در این استان و قرمز شدن وضعیت کرونری در علی آباد و بندرگز خبر داد.

دکتر در گفت و گو با باراناخبر عبدالرضا فاضل با اشاره به اینکه در هفته گذشته با افزایش بسیار زیاد مبتلایان به بیماری عروق کرونا در استان مواجه بودیم، گفت: متاسفانه هنوز برخی از افراد به این بیماری مبتلا نمی شوند. جدی و به آنها احترام بگذارید.» پروتکل های بهداشتی را کوتاه می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو شهرستان در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: شهرستان های علی آبادکتول در شرق و بندرگز در غرب استان در وضعیت تاج قرمز قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر اینکه هفت شهرستان استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، خاطرنشان کرد: این شهرستان ها شامل کلاله، گالیکش، مینودشت، رامیان، آق قلا، بندرترکمن و گرگان است.

فاضل به تشریح نقاشی کرونا در پنج شهر گنبدکاووس، مراوه تپه، آزادشهر، کردکوی و گمیشان زرد پرداخت و گفت: وضعیت در همه شهرستان ها به سرعت در حال رشد است که به دلیل نزدیک شدن به نوروز نگران کننده است.

وی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از پیک این پیک و کاهش خطرات آن تاکید کرد و افزود: متاسفانه در برخی کشورها و شهرستان ها به این موضوع توجهی نمی شود که قطعا آثار مخرب آن را در سطح جهان نشان خواهد داد. آینده. روز در روند افزایش بیماران. خواهد داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا