اجتماعی

پرداخت تسهیلات به ۲۵۰ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی تا پایان سال

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی از آغاز مرحله سوم پرداخت مزایای قرض الحسنه به مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری ، تعداد بیشتری بیش از 106،000 نفر 7 میلیون دلار در تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند. ”

به گزارش باراناخبر، عادل دهدشتی در این زمینه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 106 هزار نفر از تسهیلات وام هفت میلیون تومانی مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان بیمه اجتماعی برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ، بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان (از ابتدای سال 1399) از این تسهیلات برای تقریبا 450 هزار مستمری بگیر استفاده کرده اند ، افزود: پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری بیش از 250،000 دیگر از تسهیلات هفت میلیون دلاری استفاده کنید.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: برای کاهش مراجعه حضوری به بانک ها ، این سازمان سامانه ای برای ارائه درخواست های ثبت نام و اخذ وام به صورت الکترونیکی به عنوان جایگزین ارجاع به صورت چهره راه اندازی کرده است. مواجهه با شرایط عود ویروس کرونا ..

دهدشتی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال بیش از 112 هزار مستمری بگیر و مستمری بگیر درخواست خود را از طریق سیستم وام پرداخت حقوق بازنشستگی تکمیل کرده اند ، افزود: سیستم وام پرداخت حقوق بازنشستگی ، تشریفات اداری و ملاقات حضوری پیشانی حذف شده است. آنها

وی با اشاره به اینکه امسال 106 هزار و 518 فرد واجد شرایط در سه مرحله تسهیلات خود را دریافت کرده اند ، افزود: بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی باید با مراجعه به مراکز بازنشستگی برای دریافت وام آنلاین اقدام کنند.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استانهای سازمان بیمه اجتماعی با اشاره به اینکه سازمان بیمه اجتماعی اقدامات گسترده و متنوعی را برای رفاه و رفاه بازنشستگان انجام داده است ، افزود: این سازمان به عنوان بزرگترین نهاد بیمه در کشور ، نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا می کند. “بهبود شرایط زندگی طبقه کارگر جامعه ، که شامل پرداخت تسهیلات با شرایط مطلوب است ، یکی از اقدامات رفاهی این سازمان است.

دهدشتی با اشاره به اینکه میزان وام قرض الحسنه مستمری بگیران تامین اجتماعی نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است ، گفت: سال گذشته مبلغ 5 میلیون دلار به عنوان وام قرض الحسنه به بازنشستگان پرداخت شد که این سال 7 میلیون دلار است. افزایش یافته است.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی نیز افزود: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با بانک رفاه کارگران ، 2.6 تریلیون دلار وام به بازنشستگان برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده شده است. حسنا ، که به طور متوسط ​​30 است فاصله 40 روز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت سنی دریافت وام بازنشستگان تامین اجتماعی از 70 به 77 سال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ، گفت: تا پایان امسال بیش از 370 هزار بازنشسته در شش مرحله از این تسهیلات استفاده می کنند. “

معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استانهای سازمان بیمه اجتماعی تصریح کرد: بازنشستگان متقاضی دریافت وام باید سیم کارت خاصی به نام خود داشته باشند و شماره تلفن همراه ثبت شده فقط متعلق به نام بازنشسته باشد. بازنشستگان همچنین باید به سامانه پیامکی حاوی تأییدیه ارسال شده توسط بانک رفاه برای تأیید هویت وام گیرنده پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه مستمری بگیر نباید بدهی بانکی داشته باشد ، چک برگشتی و اقساط وام معوق سایر بانک های کشور دارد ، یادآور شد: برای دریافت وام هفت میلیون دلاری ، اولویت با افرادی است که قبلاً از آن استفاده نکرده اند .این تسهیلات.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان بیمه اجتماعی ، وی همچنین افزود: بازپرداخت ساختار وام ساختار بازنشستگی سازمان بیمه اجتماعی 2 سال و کارمزد آن 4 درصد و همچنین ضمانت و وعده است. برای دریافت این وام لازم نیست

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا