اجتماعی

آغاز ثبت نام اینترنتی تسهیلات ۲۰ میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام آنلاین فاز سوم تسهیلات ازدواج 20 میلیون توشیا برای فرزندان مستمری بگیران و کارمندان این صندوق از ساعت 8 امروز (شنبه 3 خرداد) خبر داد.

به گزارش باراناخبر ، دکتر اکبر افتخاری با اعلام این خبر گفت: “پس از سیاست حمایت اجتماعی و اجرای پروژه های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری ، ثبت نام آنلاین فاز سوم تأمین تسهیلات 20 میلیون دلار برای ازدواج فرزندان مستمری بگیران و کارمندان این صندوق از ساعت 8 صبح امروز شنبه 3 ژوئن آغاز می شود و از 30 ژوئن تا سه شنبه یازدهم ژوئن اجرا می شود.

وی گفت: این تسهیلات حداکثر 1000 مورد با نرخ 10 درصد است. تحت مراقبت بازنشستگان ، مأمورین وظیفه و همسران مسئولیت صندوق بازنشستگی کشور را بر عهده دارند.

افتخاری در خصوص شرایط متقاضیان این تسهیلات گفت: تاریخ انعقاد قرارداد کودکان باید از اول ژوئن 1998 تا پایان 31 مه 1999 باشد و بازنشستگان و مسوولانی که در دوره های قبلی متقاضی تسهیلات برای یکی از بچه ها بوده اند می توانند. ثبت نام کنند و آنها از امکانات کنونی برای فرزندان دیگر خود بهره نمی برند.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: یکی از شرط های پرداخت وام این است که متناسب با حداقل دستمزد و در نظر گرفتن حداقل یک میلیون دلار درآمد خالص دریافت شده در ماه مه 1999 باشد ، به گونه ای که کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط باید در این طرح گنجانده شود. “

افتخاری با بیان اینکه میزان اقساط این تسهیلات در هر ماه حدود 418 هزار دلار است و تصریح کرد: در صورت علاقه مندی والدین به صندوق ، تنها یک مورد از این تسهیلات به کودکان پرداخت می شود.

وی یادآور شد: مهلت ثبت نام آنلاین از طریق وب سایت صندوق بازنشستگی به آدرس cspf.ir تا 10 ژوئن 2009 ادامه خواهد داشت. وی گفت: زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان مستمری بگیران ملی پس از پایان دوره ثبت نام و اولویت ها و همچنین تعیین ذینفعان مشخص خواهد شد. هدف ما برای پرداخت پایان ماه ژوئن است.

به گفته اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، کلیه تسهیلات مورد نظر تحت پوشش “بیمه عمر بدهی” خواهد بود كه هزینه آن توسط متقاضی تحمل می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا