اجتماعی

فعالیت مراکز درمانی خارج از کشور هلال احمر کم نظیر است

رئیس جمعیت هلال احمر از بیمارستان این جمعیت در دبی و دو کلینیک صفا و کرمه بازدید کرد و فعالیت مراکز درمانی هلال احمر ایران در خارج از کشور در کشورهای مختلف جهان را بی نظیر توصیف کرد.

به گزارش باراناخبر، دکتر دکتر در سفر به امارات متحده عربی. پیرحسین کولیوند در بازدید از بیمارستان دبی و دو کلینیک کرمه و صفا گفت: خدمات مراکز درمانی هلال احمر ایران در خارج از کشور در سه قاره آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین مثال زدنی است.

وی همچنین برای معرفی دکتر در این جلسه حضور یافت. شاهین محمد صادقی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایران در امارات گفت: علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی به مردم کشورهای مختلف، فرهنگ ایرانی و نمایش اسلام که مصداق بارز نیکوکاری است، برای ملت های دیگر جهان.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر 13 مرکز بهداشتی درمانی فعال در کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا شامل سطوح بیمارستانی، پلی کلینیک های تخصصی و کلینیک های عمومی (درمان، همودیالیز) دارد. و توانبخشی). ) این است. این مراکز خودگردان بوده و هزینه فعالیت های بشردوستانه آنها با دریافت میزان خدمات پزشکی از بیماران تامین می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا