استان ها

وضعیت نهاوند قرمز شد – باراناخبر

به گزارش خبرگزاری باراناخبر از نهاوند؛ مراد ناصری با اعلام این خبر فوری افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهر ، محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی در نهاوند اعمال می شود.

وی اظهار داشت: وضعیت فعلی نهاوند نگران کننده است و تعداد بیماران افزایش یافته است به همین دلیل هر دو بیمارستان نهاوند درگیر بیماری کرون هستند اما به مردم اطمینان می دهم که حتی در بدترین شرایط نیز نهاوند به بیمارستان صحرایی احتیاج نخواهد داشت. “

وی گفت: در حال حاضر 50 درصد تخت های بیمارستان های نهاوند خالی است و کلیه تجهیزات و خدمات لازم برای کنترل موج چهارم تاج در شهر آماده شده است. این به مدیران کمک می کند تا وضعیت فعلی را کنترل کنند و نهاوند برای برون رفت از وضعیت تاج قرمز.

محدودیت ها و ممنوعیت های جدید نهاوند اعلام شد

آیت الله صالحی معاون برنامه ریزی و نماینده تام الاختیار فرماندار در ستاد ضد نقطه نظر باکرونا شهرستان نهاوند نیز گفت: ورود و خروج به شهرستان نهاوند ممنوع است ، در این راستا کلیه پلاک های غیر محلی در شهرستان جریمه می شوند و قانون اعمال می شود از روز پنجشنبه ، 3 آوریل ، ساعت 8:00 بعد از ظهر

وی تأکید کرد: تمام کارگروه های 2 ، 3 و 4 تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و به دلیل شرایط رو به جلو ، 4 آوریل و روز طبیعت ، همه سراب ها و مناطق تفریحی در شهر تعطیل است و هر جلسه و دوره در پارک ها ممنوع است و در صورت پارکینگ. ماشین در جاده اجرا می شود.

صالحی افزود: کلیه پلاک های غیر محلی در شهر و روستاها از ساعت 8:00 صبح پنجشنبه 3 فروردین ماه توسط گشت های ملموس و نامحسوس یک میلیون دلار جریمه می شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری هر دوره و تجمع در مراسم به ویژه تشییع و عروسی ممنوع است ، افزود: برپایی نماز جمعه ، جماعت و مراسم مذهبی روزانه تعطیل است و از همه میهمانان می خواهیم خودروهای خود را با پلاک غیربومی در نهاوند بگذارند. امروز.

48

دکمه بازگشت به بالا