عمومی

منابع لازم برای مقابله با پدیده ریزگردها در خوزستان تامین می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه مبارزه با گرد و غبار در استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به خوزستان بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و پدیده ریزگردها است. همچنین در دو روز گذشته بازدید میدانی از پروژه های عمرانی خوزستان انجام شد و شاهد پیشرفت بسیار خوب و سمینارهای فعال در بخش های مختلف فاضلاب، فاضلاب، پروژه های وزارت راه و شهرسازی، نیرو، جهاد کشاورزی، نفت بودیم. و سایر وزارتخانه ها

وی با اشاره به اینکه برای منابعی که در سال جاری تعهد دولت بوده است 100 درصد تامین شده است، افزود: منابع قابل قبولی از مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت تخصیص یافته و تصمیمات مقتضی با حضور وزارت نفت اتخاذ شده است. فرماندار. خوزستان.

مرتضوی با اشاره به زلزله زدگان اندیکا وی بیان کرد: بر اساس گزارش های دریافتی و پیگیری های انجام شده چندین گره در این حوزه رفع شده است. پنجشنبه هفته گذشته استاندار خوزستان در سفر به این شهرستان گزارش لازم و روند ساخت و ساز و نوسازی در اندیکا بسیار قابل قبول و مطلوب است.

مرتضوی با اشاره به اینکه پدیده گرد و غبار در خوزستان منشأ خارجی و داخلی دارد، یادآور شد: قرار است گزارش جامعی از وضعیت استان خوزستان به صورت خلاصه به رئیس جمهور ارائه شود. البته منابع لازم برای توسعه باغات و تامین منابع آبی برای پدیده ریزگردها محقق خواهد شد و همچنین اقدامات دیپلماتیک برای سایر کشورها از طریق وزارت امور خارجه پیگیری خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا