عمومی

برگزاری جشنواره ورزشی «در اوج» در کاشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در راستای ترویج فرهنگ ورزش و همچنین تحقق شعار ورزش برای همگان، جشنواره ورزشی «در اوج» به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان در کاشان در حال برگزاری است. .

این جشنواره ویژه بانوان و آقایان است oseb از 15 آذرماه آغاز و تا 13 همین ماه ادامه خواهد داشت.

در این جشنواره که با حضور گروه هایی از معلولان جسمی، جسمی، عاطفی و ذهنی برگزار می شود، ورزشگاه ها و سالن های ورزشی شهید ناصر فکری، شهید حسن شکرریز، بنیاد شهید و سالن تختی میزبان ورزشکاران و تیم های ورزشی است.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره مردان در زمین بسکتبال سه نه، فوتسال بوچیا و ورزشکاران مسابقه می دهند و زنان در والیبال می نشینند و می ایستند. بوچیا و دوندگان به رقابت می پردازند.

در این جشنواره ورزشی که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری هیئت ورزش های جانبازان و معلولین و اداره بهزیستی کاشان برگزار می شود، انجمن معلولان حرکتی و هاجر کاشانه آنلاین برگزار می شود. و نور امید. در این جشنواره ورزشی نیز شرکت می کنند.

شایان ذکر است برگزاری این جشنواره بر اساس سیاست های شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوع سیاست ها، راهکارها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، مهارت و سربلندی ایثارگران به شهرداری ها ابلاغ شد. و معلولان از طریق ورزش ورزش، ارتقای جایگاه ورزشی در بین افراد دارای معلولیت و انگیزه افراد دارای معلولیت در حال تحول است.

دکمه بازگشت به بالا