اجتماعی

ورزش و توجه به فرهنگ پهلوانی از برنامه‌های شهرداری است

اولین دوره لیگ دایبال برای دختران سخت کوش و دور دوم لیگ فوتبال پسران در تهران به همت شهرداری منطقه 12 برگزار شد.

به گزارش باراناخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، “امیر محسنی” مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: 250،000 در قلب “سرمایه فرهنگی” امور و بسیاری از جوامع را شامل می شود.
وی با تأکید بر اینکه این دو لیگ به مناسبت دهه فجر آغاز شده و امروز (یکشنبه ، 10 اسفند) فینال این رقابت ها را برگزار کردیم ، گفت: در این مسابقات مناطق 2 ، 4 و 12 مقام های اول تا سوم را کسب کردند. مخاطبان هدف ما در این مسابقات گروه سنی 8 تا 16 سال بودند و پسران در فوتبال و دختران در داج بال حضور داشتند.

“علی محمد سعادتی” شهردار منطقه 12 تهران نیز با تأکید بر اینکه ورزش آینده این کودکان را تغییر می دهد ، افزود: البته ما در این زمینه با انواع محدودیت ها روبرو هستیم اما همه این تلاش ها امید به آینده این کودکان “.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در رده سنی کودک و نوجوان تأکید کرد: البته موضوع ورزش و توجه به فرهنگ کشتی در سطح ورزش های مدنی از پایه های برنامه های شهرداری است. تهران.
به گفته شهردار منطقه 12 تهران ، چنین فعالیت هایی در سطح محله و شناخت استعدادها در زمینه سلامت و رفاه شهروندان مثر است.

گفتنی است در مسابقات فوتبال کودکان آینده نگر ، تیم منطقه 2 تهران مقام اول و تیم های منطقه 4 و 12 مقام های دوم و سوم را کسب کردند. در مسابقات داج بال ، تیم های مناطق 15 ، 16 و یک مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا