عمومی

تیم شهرداری آستارا نماینده شایسته فوتبال گیلان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، غلامرضا مرحبا عصر شنبه در حاشیه بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا و در جمع اعضای این تیم اظهار داشت: مربیان ، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا درخشش دارند در لیگ دسته دوم فوتبال بسیار خوب است و نمایندگان شایسته ای هستند که استان گیلان در این مسابقات حضور داشت.

وی با اشاره به توانایی فنی تیم گفت: “ما انتظار داریم که در مرحله بازی بیرون با 2 پیروزی ، من در لیگ یک صعود می کنم و تاریخ ساز می شوم.

سلام با اعلام اینکه فوتبال آستارا در آستانه تاریخ سازی است و شما بازیکنان تیم شهرداری آستارا سعی در افتخار آستارا و استان گیلان داشتید ، وی افزود: شهرداری آستارا هم اکنون در مرحله بازی است بیرون 2 مسابقه حساس پیش رو است و ما انتظار داریم حضور پررنگی در این بازی ها داشته باشیم.

نماینده مردم آستارا با تأکید بر اینکه وظیفه مردم آستارا است که از تیم فوتبال شهرداری آستارا حمایت کنند ، گفت: ورزش شور و نشاط اجتماعی را در بین مردم به ویژه جوانان جامعه ایجاد می کند و این وظیفه است مقامات برای سرمایه گذاری در آن. “

من باید بگویم؛ تیم فوتبال کمون آستارا برای صعود به لیگ ملی فوتبال باید 2 بازی رفت و برگشت با تیم فوتبال پاس همدان انجام دهد.

دیدار دو تیم روز یکشنبه 31 شهریور به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی و دیدار برگشت به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی در تاریخ 7 آنلاین برگزار می شود. مریانج همدان تمام می شود.

تیم برنده در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت به لیگ فوتبال دسته اول باشگاه های کشور خواهد رفت.

دکمه بازگشت به بالا