اجتماعی

محدودیتی در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران وجود ندارد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که محدودیتی در ارائه خدمات ورزشی برای افراد معلول و جانباز و همچنین قهرمانان پارالمپیک در مجموعه های ورزشی شهرداری وجود ندارد. تهران.

به گزارش باراناخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران ، “فرشید اسحقی” پس از برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر محدودیت استفاده ورزشکاران پارالمپیک از مجموعه های ورزشی ، افزود: سازمان ورزش شهرداری تهران همچنان خدمات ورزشی را برای پرداخت هزینه های مختلف به شهروندان از جمله جانبازان معلول و عزیز ارائه می دهد.

وی گفت: سال گذشته و قبل از همه گیری کرونا ، بیش از 260،000 جانباز و شهروند معلول از خدمات ورزشی شهرداری تهران استفاده کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: همچنین طی سال گذشته بیش از 20 مجموعه ورزشی شهرداری تهران برای استفاده از معلولین و پیشکسوتان مناسب سازی شده و سازمان ورزش شهرداری تهران همیشه خود را مجبور به ارائه خدمات به جانبازان و عزیزانشان با معلولیت می داند.

اسحقی در خصوص خدمات ارائه شده توسط 9 مجموعه ورزشی تحت پوشش این سازمان برای معلولان و جانبازان افزود: بهره برداری از بزرگترین مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین در خاورمیانه ، ارائه خدمات آموزشی و تفریحی در مجموعه های ورزشی ، تعمیر و نگهداری تفریحی فعالیتهای ورزشی و برگزاری بازیهای پارالمپیک تهران برای مردان و زنان یکی از فعالیتهای این سازمان برای این افراد دارای معلولیت بوده است. مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع) به عنوان مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در تهران خدمات مطابق با پروتکل های بهداشتی را ارائه می دهد.

وی با تأکید بر مناسب سازی اماکن و مجتمع های ورزشی برای جانبازان و معلولان ، خاطرنشان کرد: امکان دسترسی به توالت (بدون پله و در طبقه همکف) ، نصب توالت ، نصب دستکش در توالت ، رختکن و رمپ ، تنظیم ارتفاع توالت ها ، دسترسی به اتاق های رختکن ، نصب کابین های ویژه برای راحتی گروه های خاص ، نصب شیرهای اهرمی ، قرار دادن دوش در طبقه همکف و همچنین شیب ورودی و خروجی استخر کلر بدون پله و بلند لبه ها از جمله این سازگاری ها بوده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا