اجتماعی

حمایت سازمان وزش شهرداری تهران از استارت‌آپ های ورزشی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناوری شهرداری تهران با موضوع «ورزش شهروندی» خبر داد و گفت: از تمامی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها دعوت می کنیم در این رویداد شرکت و ارائه کنند. خلاق و نوآورانه برنامه ریزی برای توسعه ورزش شهروندی و کمک به ایجاد سلامت و نشاط در جامعه.

به گزارش باراناخبر، اوجاقی برگزاری این رویداد را گامی دیگر در راستای پاسخگویی به نیازهای ورزشی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: هشتمین رویداد فناورانه شهرداری تهران با نام اینو اسپورت با همکاری دبیرخانه «تهران هوشمند» در سه محور «استفاده مدرن» برگزار شد. . ابزارهایی با هدف تشویق و «توسعه فعالیت‌های بدنی شهروندان»، «استفاده از ابزارهای جدید برای ارائه، اطلاع‌رسانی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی» و «نظارت و کنترل تأسیسات و نگهداری مجموعه‌های ورزشی» تدوین می‌شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی از اهداف این سازمان است و برای دستیابی به آن نیازسنجی و شناسایی چالش های موجود امری ضروری است. آینده. خوب

وی ادامه داد: در این راستا مهمترین مشکلات و چالش های موجود در حوزه ورزش شهروندی و همچنین مجموعه های ورزشی تحت پوشش این سازمان برجسته شد. از سوی دیگر نیاز به رعایت الزامات رهبری زمینه را برای برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها ایجاد کرد.

اوجاقی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: در سال های گذشته دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش شهروندی با نام های «نمایش ورزشی» و «اسپورتک» برگزار شده است.

وی ادامه داد: اپلیکیشن «اینوگیم» که کمک بسیار موثری در ایجاد انگیزه و تشویق کلاس های مختلف به ورزش در روزهای سخت کرونا بود، حاصل برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: با تمام توان از استارت آپ های فعال در این حوزه برای تحقق اهداف سازمان ورزش مطابق با سیاست های شهرداری و اجرای اقدامات مدیریت شهری حمایت خواهیم کرد. .

اوجاقی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان را رایگان اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند برای ارسال طرح با BAHAM.TEHRAN.IR تماس بگیرند.

به گزارش صفحه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، این رویداد از پنجم و دوازدهم شهریور ماه آغاز می شود، ضمن اینکه وبینار مقدماتی و پرسش و پاسخ از طریق آدرس فوق برگزار می شود. همچنین مهلت ارسال آثار تا 28 مهرماه پیش بینی شده است ضمن اینکه نتایج ارزیابی ها 5 مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی اعلام و برگزیدگان برای دریافت معرفی خواهند شد. جوایز ارزشمند .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا