حوادث

واژگونی تانکر حامل سوخت حادثه آفرید + عکس

صبح امروز اول ژوئن ، یک کامیون حامل سوخت “دیزل” در جاجرود سقوط کرد.

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره جزئیات این تصادف اظهار داشت: ساعت 7:12 دقیقه (10 ژوئن) پلیس راهنمایی و رانندگی از واژگون شدن یک تریلی کامیون در محور تهران-رودهن در پل اطلاع داده شد. جاجرود در شهر پردیس. .

وی افزود: مأموران بلافاصله وارد صحنه شدند و دیدند كه كامیون كامیون به دلایل نامعلوم واژگون شد و پس از بیرون آمدن سوخت ، در جاده آتش گرفت.

سرهنگ محبی اظهار داشت: طبق اعلام اداره امور اجتماعی اجتماعی نیروی انتظامی شرق تهران ، این آتش سوزی پس از چند دقیقه با تلاش ماموران آتش نشانی و تیم های امداد و نجات مهار شد. “راننده خودرو در کابین به دام افتاد و درگذشت.” دست تکان می دهد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بسیاری از تصادفات رانندگی در اثر این تصادف ایجاد شده است ، تصریح کرد: پل جیدرود در جاده قدیمی پردیس به دلیل آتش سوزی و خسارت بسته شده است و یک محور جایگزین برای رانندگان رایگان در جاده تهران – پردیس اعلام شده است.

در پایان ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق تهران با بیان اینکه متأسفانه هیچ کس در این سانحه مصدوم نشده است ، افزود: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشتند که علت این تصادف عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل از خستگی و خواب آلودگی “.

دکمه بازگشت به بالا