عمومی

تخصیص پلاک ملی منطقه آزاد به خودروهای منطقه آزاد جزیره قشم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجتبی قهرمانی عصر روز دوشنبه در حاشیه جلسه مشترک با رئیس و کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: به منظور قانونی کردن کلیه تجهیزات به صورت موازی در کشور ، تغییر در شماره ها و پلاک ها را اجرا کنید. در منطقه آزاد خنده “. منطقه آزاد ملی در دستور کار بود.

وی با بیان اینکه قانون ضامن اجرای این طرح و اقدام احتمالی برخی از دارندگان فعلی پلاک نیست ، افزود: بارزترین نتیجه جلوگیری از جابجایی این وسایل نقلیه و مصادره توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راهنمایی و رانندگی خواهد بود. “

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان همچنین درباره نحوه شروع روند ثبت نام و تغییر پلاک های منطقه آزاد قشم گفت: “طبق توافق های صورت گرفته و تفاهم نامه منعقد شده بین پلیس راهنمایی و رانندگی استان و سازمان مناطق آزاد قشم ، همه دارندگان پلاک های منطقه آزاد مورد نیاز است. ” برای تغییر پلاک خودروهای آنها طی مدت چهار ماه مشخص شده در این تفاهم نامه.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این پروژه تضمین حقوق عمومی و جلب رضایت عموم است و تصریح کرد: برای این منظور هماهنگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به دارندگان خودرو برای شرکت در این پروژه انجام شده است. .

این مقام انتظامی عنوان کرد: این طرح مزایای بسیاری دارد که با تهیه بستر و زیرساخت های لازم ، ارائه خدمات پس از شمارش به صاحبان پلاک های جدید به راحتی انجام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان تصریح کرد: این پروژه از 11 تیرماه تا اول آبان اجرا خواهد شد و اذعان کرد: شهروندان و مالکان می توانند از این پس تا پایان پروژه به پلیس راهنمایی و رانندگی در قشم مراجعه کنند که این در حال انجام است چهار ماه و مراحل شمارش و تغییر پلاک آنها به منظور تسریع در ارائه خدمات مربوطه ، سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز و سایر تنظیمات لازم جهت ارائه خدمات لازم به آن مورد توجه قرار گرفته است. همه مشتریان در مدت زمان مشخص

مجید صالح پور با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اظهار داشت: طبق الزامات قانونی از جمله قرار دادن پلاک های قدیمی در لیست پلاک های غیرقانونی برابر با بند 15 ماده 1 آیین نامه راهنمایی و رانندگی پس از انقضا مدت ترافیک اینها وسیله نقلیه در جاده های عمومی استان ممنوع است.

دکمه بازگشت به بالا