اجتماعی

جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک نفر در تصادف در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با باراناخبر اظهار داشت: ساعت 1:30 شب گذشته ، اول اردیبهشت ، در سامانه پانزدهم در جاده شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام ، روبروی بزرگراه بعثت حادثه ای رخ داد. سازمان آتش نشانی و خدمات. امنیت شهرداری تهران مطلع شد. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک خودروی لیفان به رانندگی یک پیرمرد 60 ساله هنگام سفر به دلایل نامعلوم با عقب کامیون برخورد کرد. هنگام وقوع حادثه ظاهراً کامیون در کنار جاده متوقف شده است. شدت تصادف به حدی بود که ماشین لیفان تقریباً فروریخت.

مالکی گفت: “وقتی نیروها آمدند ، راننده که به شدت زخمی شده بود در داخل ماشین محبوس شد.” در همین راستا ، آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل ، عملیات آزاد سازی فرد را آغاز کردند. عوامل راهداری و اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مدتی این فرد را از اتومبیل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند. متأسفانه معلوم شد که راننده که تنها سرنشین اتومبیل بود به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به واگذاری محل به عوامل پلیس راهور گفت: علت حادثه توسط عوامل پلیس راهور بررسی می شود. آتش نشانان ساعت 9:30 صبح محل حادثه را به سمت ایستگاه خود ترک کردند.

وی افزود: از رانندگان معتبر می خواهم هنگام مسافرت در ساعات پایانی شب با دقت بیشتری رانندگی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا