حوادث

پوشش پلاک، بیشترین تخلف این شب‌ها در پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که بیشترین تخلفاتی که در ساعات توقف جاده رخ می دهد مربوط به پوشش پلاک خودرو است.

سرداری محمد حسین حمیدی در مصاحبه با باراناخبر ، وی درباره تخلفات شبانه ترافیکی کرونا گفت: “بیشتر تخلفات شبانه ما هنگام محدودیت های ترافیکی کرونا ویروس به دلیل پوشش پلاک خودرو و تخلفاتی است که برخی از رانندگان برای عبور از دوربین و محدودیت های ترافیکی انجام می دهند.” هر دو جرم و جرم است و پلیس آن را جدی می گیرد.

وی ادامه داد: بحث بعدی در مورد سرعت و سبقت غیرمجاز به ویژه در محدوده بزرگراه ها است که به دلیل تنهایی جاده ها ، برخی از رانندگان می توانند بسیار سریع رانندگی کنند که پلیس با آنها مقابله خواهد کرد.

حمیدی در مورد دستکاری پلاک ها و تشخیص پلاک های آسیب دیده گفت: تخریب پلاک ها موضوعی است که در روز یا در ساعات ترافیک شبانه در ساعت های خاص اتفاق می افتد و در این زمینه ما تعداد تیمهای ما در آن زمانها. “من اطلاعاتم را افزایش داده ام. تیم هایی خاص و آموزش دیده و متشکل از افسران کادر ما هستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این تیم ها در ساعات راه بندان در شب حضور خواهند داشت و پلاک های خراب را شناسایی و با آن مقابله می کنند.

وی در مورد احتمال شناسایی این پلاک ها گفت: این پلاک ها توسط دوربین ها قابل شناسایی هستند و علاوه بر این گشت های ملموس و نامحسوس پلیس در معابر وجود دارد و با هرگونه صدمه فیزیکی به پلاک ها برخورد می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا