استان ها

برنامه‌های البرز بر اساس سند توسعه استان دنبال می‌شود

به گزارش باراناخبر از البرز؛ ˈمجتبی عبداللهیˈ در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز پنجشنبه در سالن شهدای استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در این جلسه موضوعات مهمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: استان نیازمند یک برنامه جامع و عملیاتی است. برنامه ریزی . برای توسعه

وی افزود: تدوین این برنامه در البرز توسط سازمان برنامه استان در سال 91 در دستور کار قرار گرفت و در سال های بعد مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت در سال 1378 با رفع برخی مشکلات ناشی از زمان تصویب شد.

عبداللهی گفت: علیرغم تلاش های خوبی که در این راستا صورت گرفته است، در جلسات مختلف با توجه به نظرات مطرح شده از سوی مدیران، معتمدین شهرستان و… این سند قانع نشده است.

وی افزود: از این رو برنامه های استان در ابعاد مختلف با پیگیری این سند دنبال می شود اما در جلسات آتی با خرد جمعی موضوعات مختلفی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استاندار البرز گفت: باید به گونه ای عمل شود که همه مسئولان استان راضی به توافق بر سر سند توسعه استان شود و با اطمینان اجرا و تحقق آن را همراهی کند.

وی افزود: مقرر شد دانشگاه های استان و به ویژه دانشگاه خوارزمی مشاور را در این زمینه یاری کنند و به جمع بندی جامعی برسیم.

عبدالله گفت: ما نسبت به سند اطمینان داریم، باید تمام وقت و در پایان انسجام و وحدت برای توسعه علمی استان تلاش کنیم.

48

دکمه بازگشت به بالا