عمومی

مراسم ایام فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: ایام فاطمیه یکی از مهمترین مناسبت ها برای مردم مسلمان بود و ما هر ساله برنامه های گسترده ای برای این مناسبت داشتیم اما امسال امکان برگزاری بسیاری از برنامه ها به دلیل تاج “.

ولی نژاد افزود: امسال برنامه ها به دو روش در فضای مجازی و زیارتگاه های منازل با دستورالعمل برگزار می شود و در مناطقی وجود دارد که در تاج زرد و آبی قرار دارند و شرایط اضطراری ندارند.

وی توضیح داد که هنگام نماز جماعت ، مراسم عزاداری همزمان با رعایت فاصله اجتماعی و حفظ قوانین و در مدت زمان کوتاه برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: مردم متدین ، ​​هیئت ها و مساجد ما در مراسم و آیین های گذشته نشان داده اند که همیشه با مقر کرونا همسو هستند و همکاری مناسب را دارند.

ولی نژاد افزود: هیئت ها باید در طول مراسم با ستاد کرونا هماهنگ شوند و با هماهنگی خود مراسم را برگزار کنند.

وی گفت: امسال برگزاری فرآیند روی ممنوع است و در این مراسم پذیرایی نداریم.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ، مردم می توانند به یاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) کمک وفادارانه و دلسوزانه داشته باشند.

وی تأکید کرد: در ایام فاطمیه در فضای مجازی و با همکاری صدا و سیما کار گسترده ای خواهیم داشت.

اما با بیان اینکه امیدواریم خداوند به نیت مردم پاداش دهد ، گفت: حفظ سلامتی مردم را بسیار مهم می دانیم ، بنابراین می خواهیم از اهل بیت دوری کنیم و دستورالعمل ها را دنبال کنیم تا به خواست خدا ، برای دیدن برنامه های گسترده تر عزاداری در سالهای آینده “

دکمه بازگشت به بالا