علمی و پزشکی

هنوز تهران از نظر اپیدمی کرونا پرمخاطره تلقی می‌شود

آفتاب نیوز:

علیرضا زالی ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 200 پرونده جدید در بخش عادی و 58 نفر در بخش ویژه بستری شده اند و 252 بیمار نیز مرخص شده اند.

وی در ادامه گفت: اگر آمار بستری در بخشهای عادی و ویژه را در مقایسه با 24 ساعت گذشته مقایسه کنیم ، تقریباً 1.7/1 دهم درصد کاهش داشته ایم و در بخش مشتری نیز هستیم. افول

تهران هنوز هم همه گیر خطرناک تاج محسوب می شود

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران یادآور می شود: “ما در 24 ساعت گذشته تعداد تخت های بیمارستانی در تخت های بیمارستانی را 2٪ کاهش داده ایم.”

زالی اضافه کرد: در مقایسه با روزهای گذشته ، ما در آمارهای تهران تمایل نسبتاً کمی را شاهد بوده ایم ، اما باید این شرایط را بسیار شکننده بدانیم و به دلیل فریبنده بودن ، جدید بودن ویروس و خاص آن را دنبال می کنیم. ماهیت کاهش ویروس. ” در یک کلانشهر مانند تهران باید بسیار محتاط و محتاط باشیم.

وی گفت: “شرایط می تواند به سرعت تغییر کند ؛ الگوی بستری ما نسبت به ده روز قبل تغییر قابل توجهی نکرده است ؛ تعداد بیماران جدید بستری در بخش های ویژه حدود 2 درصد کاهش یافته است.”

وی افزود: آنچه مهم است این است که برخی از افراد علائم بالینی ندارند و این افراد به عنوان افرادی که می توانند بیماری را منتقل کنند ، می توانند در شهر حامل باشند ، بنابراین باید مانند گذشته در سطح شهر تهران باشند. آن را به عنوان یک شهر آلوده ، به ویژه شهری که در تماس فیزیکی با شهروندان است ، در نظر بگیرید نه اینکه اثبات کنید.

زالی گفت: “البته ما مشمول تصمیمات ستاد ملی مبارزه با فساد هستیم.” تهران خواهد داشت.

وی اظهار داشت: ما از 48 ساعت گذشته به ویژه در افطار خبری راجع به تظاهرات شلوغ در پارک ها و پارک های اطراف را منتشر کرده ایم و باید هشدار دهیم که این بیماری اصلاً رخ نداده است و نباید فریب خورده و اگر هم داشته باشیم. ما باید بالا برویم ، می توان آن را کاملاً شکننده ، ناپایدار و ناپایدار دانست.

فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران تأکید کرد: “این به معنای عادی سازی اوضاع نیست و اینگونه نیست که این بیماری به کاهش قطعی رسیده باشد.” اگر بتوانیم شرایط بستری در بیمارستان را به مدت دو هفته فراهم کنیم ، تعداد مددجویان و کل شرایط بیمارستان کاهش یابد ، می توان در مورد ثبات بیشتر صحبت کرد ، حداقل باید دو هفته ادامه یابد.

زالی افزود: من از شهروندان می خواهم نگرانی های بهداشتی کافی داشته و از حضور غیرضروری خودداری کنند.

دکمه بازگشت به بالا